Serija ljetnih evenata Boulangerie Bleue projekt je koji se održava u gradovima diljem svijeta, a za cilj ima prenijeti glamuroznu atmosferu francuske rivijere. Nakon obilaska 20 najvećih svjetskih metropola, Boulangerie Bleue event u organizaciji Grey Goose vodke i Badela 1862 predstavljen je u zagrebačkoj Mimari, koja se za tu prigodu transformirala u francusku rivijeru i odisala mirisima francuskih slastica. Uzvanici su mogli uživati u najfinijim francuskim jelima, koktelima te francuskoj glazbi.

Boulangerie Bleue koncept specifičan je po tome što prezentira nedjeljivu sponu najkvalitetnijeg francuskog žita od kojeg se tvore najfinija francuska peciva i slastice, a upravo se od tog istog žita stvara i vrhunska francuska vodka – Grey Goose. Francuska pekara, Boulangerie Bleue, centralno je mjesto eventa na kojem su se osim najfinijih slastica mogli kušati Grey Goose Le Grand Fizz kokteli. Svjetski poznati barmeni sudjelovali su u spravljanju ovog koktela na eventu, među kojima je bio i barmen Vjenceslav Mandić Kishoni. Barmeni su za uzvanike priređivali i Le Grand Fizz koktele s dodacima bobičastog voća.

Grey Goose Le Grand Fizz koktel sastoji se od Grey Goose vodke i likera od bazge, mineralne vode i limete te tako čini izniman doživljaj osvježavajućeg glamura i luksuza za nadolazeće vruće dane. Na središnjem trgu Boulangerie Bleuea je podsjeća na trg u središtu Francuske, pjevala je Nera Stipičević i tako uvodila uzvanike u Francusku u srcu Zagreba. Za jelovnik je bio zadužen Tom Gretić, jedan od najistaknutijih hrvatskih kuhara, koji je izradio poseban menu za ovu prigodu. Na meniju su se mogle pronaći slastice do kamenica te hrane infuzirane s Grey Goose vodkom.

Grey Goose vodka se proizvodi u francuskoj regiji Cognac predstavlja sam vrh premium vodke usvijetu, a u Hrvatskoj ju distribuira Badel 1862. Karakterizira je raskošan i elegantan okus, kao i zaokružena, puna aroma s primjesom slatkog. Serija evenata Boulangerie Bleue je dio strategije iskustvenog marketinga Grey Goose vodke. Osnovni cilj je ljubiteljima vodke dočarati emocije i sam doživljaj koji se može proživjeti uz ovaj premium brand.

Boulangerie Bleue koncept želi svojim potrošačima pokazati način na koji se uživa u vodki. Primjena inovativnog, iskustvenog marketinga u kampanji, uz kvalitetno odrađeni PR i implementaciju digitalnih elemenata, osvojila je priznanje Masters of Marketing Award u kategoriji “Najbolja luksuzna kampanja”, a vlasnik Grey Goose branda, Bacardi Martini grupacija, dobio je nekoliko prestižnih nagrada za ovaj koncept. Ovim eventom kojim je Badel 1862 predstavio Boulangerie Bleue Grey Goose na hrvatskoj sceni, najavio je ujedno i među prvima turističku sezonu 2017. godine u Hrvatskoj.