Boutique Hotel Alhambra & Villa Augusta – kvalitetni domaći dizajn

192

Kada se spoji aristokratski duh vremena i moderna udobnost dobije se prava formula za dizajn. Riječ je o vizualnom identitetu Boutique Hotela Alhambra & Villa Augusta, koji je, nakon međunarodnih priznanja,  lani osvojio i glas domaće struke. Hotelski brend lošinjske Jadranka Grupe uvršten je na bijenalnu Izložbu hrvatskog dizajna 1516 zahvaljujući agenciji Kuharić Matoš koja je vizualnim identitetom te prostornim grafikama osigurala ovom ekskluzivnom hotelu mjesto među najboljim radovima hrvatskog dizajna.

SECESIJSKI KORIJENI OBJEKTA

Nagrađeni rad je dio projekta koji je agencija Kuharić Matoš osmislila za Boutique Hotel Alhambra, a koji se sastoji od vizualnog identiteta, projekta signalizacije i komunikacijske kampanje te prostornih grafika koje se provlače kroz interijer hotela. Projekt je već prije prepoznat i nagrađivan na međunarodnim festivalima. Na posljednjem izdanju natječaja Best Brand Awards, u konkurenciji iz cijelog svijeta, logotip za Boutique Hotel Alhambru pronašla su mjesto među finalistima.

Vizualni identitet Boutique Hotela Alhambre je stilski inspiriran secesijskim korijenima objekta, prvobitno izgrađenog 1912. godine, arhitekturom legendarnog bečkog arhitekta Alfreda Kellera, ali interpretiran na moderan način. Približava gostu duh vremena iz kojeg objekti potječu te oslikava sofisticiranost i luksuz hotela.

 

Sam znak simbolizira i arhitektonsko objedinjavanje dva vrijedna Art Deco objekta – Ville Alhambre i Ville Auguste, očuvanih u izvornom obliku, koji s modernim nadogradnjama stvaraju potpuno novi, vrhunski hotel. Oplemenjen je ornamentima koji iz interijera prelaze i na sve komunikacijske materijale i na taj način gostu stvaraju osjećaj poznatog prostora u kojem je dobrodošao.

DUH ARISTOKRATSKOG VREMENA

Grafike izložene na Izložbi hrvatskog dizajna 1516 nalaze se u sobama i hodnicima Boutique Hotela Alhambra & Ville Auguste, vizualno se nadovezuju na koncept i vizualni identitet hotela. Kroz spoj suvremenih grafičkih uzoraka i starih fotografija iz Lošinjskog podneblja, komuniciraju priče o poznatim lošinjskim kapetanima, brodovima, poznatim Lošinjanima i zanimljivostima otoka Lošinja s početka 20. stoljeća, kada je i izgrađena Villa Alhambra. Grafike su ručno oslikane zlatnom bojom i uramljene crnim okvirima u Guggenheim stilu. Ukupno je napravljeno 77 različitih grafika u dimenzijama od 60×80cm do 100×200cm.

Luksuzna Alhambra član je prestižne grupacije Small Luxury Hotels of The World i s vilom Augustom čini jedinstveno mjesto na kojem se duh aristokratskog vremena savršeno sjedinjuje s modernom udobnošću i vrhunskom uslugom. Alhambra je izgrađena 1912. godine i to je posljednji hotel sagrađen na Čikatu koji je projektirao slavni bečki arhitekt Alfred Keller.