Canopy by Hilton njeguje lokalnu kulturu

29

Zagreb City Hotels je tvrtka koja je godinama uspješno upravljala DoubleTree by Hilton hotelom i zbog svojih izvanrednih rezultata rada i promicanja kvalitete Hilton brenda postala je Hiltonov najjači partner u regiji. Upravo zbog te pozicije, Hilton joj je povjerio jednu od najvažnijih uloga – otvaranje potpuno novog inovativnog brenda Canopy.

Razgovarala: Marija Sedlar

Prvi Canopy by Hilton na europskom kontinentu upravo je otvoren u Zagrebu i tek nakon njega dolaze London, Madrid, Pariz. „Odlike brenda su da njeguje lokalnu kulturu pa su za Canopy Zagreb angažirani domaći dizajneri – Studio Franić i Šekoranja kao i hrvatski proizvođači namještaja. U uređenje hotela uloženo je 8 milijuna eura, a osim spomenutih dizajnera, uređenje je vođeno pod strogom paskom Hiltonovog dizajnerskog tima što je rezultiralo dizajnom dosljednim do zadnjeg detalja. U hotelu se mogu naći motivi hrvatske šahovnice, šestinske nošnje, Kožarićevog prizemljenog sunca, hrvatske znanosti i umjetnosti, ali i zagrebačka tradicijska jela prezentirana na suvremen način u restoranu ReUnion“, otkriva Josipa Jutt Ferlan, direktorica društva Zagreb City Hotels i kluster generalna menadžerica za Hilton u Zagrebu.

CANOPY BY HILTON

Canopy by Hilton u Zagrebu drugi je Canopy hotel u Europi nakon Reykjavika. Nalazi se u srcu glavnog grada, u neposrednoj blizini mnogih turističkih i kulturnih zanimljivosti i novouređenog Branimir centra. Gostima su na raspolaganju Canopy bicikli za uživanje u zagrebačkoj arhitekturi, restoranima i noćnom životu. Jutt Ferlan otkriva kako hotel raspolaže sa 151 sobom, uključujući 55 premium soba i osam prostranih apartmana, dizajniranih da pruže potpunu udobnost uz besplatan bežični internet, televizor od 49 incha, mini bar, Nespresso® aparat i krevete dizajnirane posebno za Canopy Zagreb. Apartmani nude više prostora i privatnosti, a svakoga gosta dočekat će Canopy ogrtač i čarape. Interijer hotela inspiriran je industrijskom prošlošću grada, modernizmom i street artom.“

Gosti svoj dan mogu započeti izvrsnim doručkom u Canopy Centralu ili u istom mogu uživati u udobnosti svoje sobe. ReUnion restoran, koji se nalazi u prizemlju hotela, nastavak je zanimljive povijesti industrije hrane u ovom dijelu Zagreba – na ovoj se lokaciji nekada nalazila prva tvornica čokolade u jugoistočnoj Europi – Union. U ReUnion restoranu serviraju autentične kulinaske delicije od svježih lokalnih sastojaka s tržnice Dolac, a svake večeri u Canopy Central Café i Baru održavaju se degustacije ukusnih zalogaja i pića iz lokalnih kraft pivnica i vinarija.

„Hotel raspolaže s dvije moderne, nekonvecionalne dvorane na prvom katu, nazvane po dvojici velikih izumitelja – Tesli i Penkali – za manje sastanke i društvene događaje poput koktel zabava ili poslovnih prezentacija. Svim gostima na raspolaganju je besplatni bežićni internet, retreat zona za opuštanje i transfer lounge za ranije dolaske i kasnije odlaske, stanice za filtriranu vodu, valet parking, prostrani 24-satni fitness centar i profesionalno i ljubazno osoblje – Canopy entuzijasti“, dodaje direktorica društva Zagreb City Hotels.

DOUBLETREE BY HILTON ZAGREB

U 2018. godini, ujedno i šestoj godini poslovanja, hotel DoubleTree by Hilton Zagreb je ostvario izvanredne rezultate poslovanja, a dobitnik je i brojnih internacionalnih nagrada, ali uvijek najviše ističemo nagrade koje dodjeljuju naši gosti/klijenti, otkriva Jutt Ferlan te dodaje: „Osvojili smo prestižnu nagradu tvrtke Hotels.com „Loved by Guests Award“ koja je istaknula samo najbolje od najboljih. Prosječna godišnja popunjenost DoubleTree by Hilton hotela vrlo je visoka, ali to je samo jedan od alata kojima mjerimo uspjeh u ostvarivanju postavljenih ciljeva, ali nije jedini niti osnovni kriterij uspješnog hotelskog poslovanja. Bilježimo siguran i stabilan rast popunjenosti, ali pratimo i druge pokazatelje kao što su prosječna cijena i zadovoljstvo gosta. Kada je u pitanju naš restoran, od samoga početka karta OXBO restorana naglašava ponudu premium Black Angus steakova te su steakovi upravo ono u čemu naši gosti najviše uživaju. Chef Goran Brnčić meso nabavlja s Creekstone farme u SAD-u koja posjeduje najviše certifikate kvalitete. U steaku možete uživati uz dva priloga i umaku po vlastitom izboru. Novi u ponudi je Tomahawk steak za dvoje koji je, uz čašu pomno odabranog crvenog vina, doista poseban doživljaj za nepce.“

Na atraktivnost hotela utječe mnogo različitih stavki, a ponuda hotelskog restorana zasigurno je jedan važan segment. „Nažalost, gosti još uvijek mnoge hotelske restorane percipiraju kao nepristupačne i nešto manje moderne. Drago nam je vidjeti da se iz dana u dan ta situacija mijenja, odnosno da su gosti prepoznali kvalitetu usluge i hrane koju poslužujemo u OXBO Restaurant & Wine Baru. Karta našeg restorana nastoji zadovoljiti preferencije gostiju koji dolaze iz zemalja širom svijeta, ali istovremeno prezentirati i najbolje delicije iz lijepe naše. Naravno, vodimo računa o posebnim prehrambenim potrebama naših gostiju te hranu činimo sigurnom i nadasve ukusnom i za ljude s intolerancijama i alergijama na pojedinu vrstu namirnice. Dobra gastronomska ponuda hotela stvorit će dodanu vrijednost samog hotelskog objekta i ponuditi odličnu alternativu za one koji ne žele ići daleko kako bi uživali u vrhunskoj hrani“, poručuje Jutt Ferlan.

HILTON GARDEN INN

Tvrtka Zagreb City Hotels s Hiltonom je potpisala ugovor o upravljanju s još jednim brendom iz Hiltonovog portfelja – Hilton Garden Inn koji će se otvoriti već sljedeće godine u Radničkoj ulici, u Zagrebu. Hotel Hilton Garden Inn je fokus servis brend i tržišno je orijentiran na širu populaciju gostiju. U sklopu hotela u Zagrebu planira se na zadnjoj, 8. etaži, otvorenje kongresno-banketnog centra s 5 dvorana, od kojih najveća ima kapacitet za prihvat 400 posjetitelja, s terasom i pogledom na Gornji grad. Zagreb će time dobiti novu najsuvremenije opremljenu kongresnu dvoranu s ugrađenim kabinama za simultano prevođenje, ali i novo atraktivno mjesto za organizaciju vjenčanja i ostalih banketnih događanja.