Digitalizacija i dostava temelji razvoja HoReCa sektora

Olaf Koch, predsjednik Uprave tvrtke METRO AG koja posluje u 35 zemalja, prvi dan posjetio je Split i jedan od najmodernijih veleprodajnih centara METRO-a u Kaštel Sućurcu.

Tijekom posjeta, sastao se s kupcima METRO-a, predstavnicima splitskog restorana i wine bara Bokeria te s potpredsjednikom Udruge brodara Porat Krilo i Bajnice Antom Rakuljićem.

Hrvatska je prošle godine zabilježila više od 18 milijuna turističkih posjeta što potvrđuje budući potencijal hrvatskog turizma. Prilike koje rast u dolascima i noćenjima otvara hrvatskom HoReCa sektoru mogu se učinkovito iskoristiti uz digitalizaciju poslovanja. Cilj METRO je pomoći kupcima u Hrvatskoj u optimiziranju poslovanja, smanjenju troškova i privlačenju gostiju u digitalnom okruženju“, izjavio je Olaf Koch.

Drugi dan posjeta Hrvatskoj Olaf Koch u Zagrebu se sastao s Goranom Vručinićem, vlasnikom zagrebačkog restorana Fidel Gastro te  je s članovima Uprave METRO Hrvatska definirao segmente poslovanja koji će biti ključni za podršku kupcima METRO-a u Hrvatskoj u nadolazećoj turističkoj sezoni.

Uz digitalizaciju, učinkovita usluga dostave hrane bit će temelj razvoja poslovanja hotela i restorana u kontekstu sve većeg broja turista, što potvrđuje i kontinuirani rast dostave u udjelu prodaje tvrtke METRO AG koji je u prvom kvartalu poslovne godine 2017./2018.[1] dosegnuo 16 posto.

[1] Poslovna godina 2017./2018.:  1.10.2017. – 30.9.2018.