Hotelska industrija odgovara na potrebe novih putnika

Hotelska industrija se mijenja se na više načina. Zahvaljujući novoj generaciji strastvenih, milenijskih putnika i većoj konkurenciji koju donosi sve veće gospodarsko povezivanje, industrija ubrzava svoje promjene kako bi brzo odgovorila na potrebe novih putnika. Da bi bolje razumjeli ove trendove, U.S. News je razgovarao s američkim stručnjacima za ugostiteljstvo kako bi vidjeli hoće li ovi trendovi potrajati ili je riječ o kratkotrajnim pojavama. Od intuitivne tehnologije u sobi do interaktivnog iskustva korisničke službe, u nastavku donosimo top hotelske trendove ove godine.

Povezanost

Prošli su dani kada je za uslugu u hotelu trebalo nazvati recepciju ili vratara. Današnji gosti mogu osoblju hotela slati tekstualne poruke putem odgovarajućih aplikacija za smartphone. Tako na Marriott International i Hilton Honors aplikacijama gosti mogu, primjerice, dovršiti postupak prijave prije nego što dođu, otključati svoju sobu mobilnim ključem i poslati zahtjev osoblju hotela putem poruke. I ostali poznati hoteli, kao što su Four Seasons Hotels te Resorts i Loews Hotels, slijede ove primjere. Prema riječima Johna Lubanskog, voditelja inspekcije AAA Diamond, hotelska kvaliteta vezivne tehnologije postat će industrijski standard koji će utjecati na to kako će AAA ocjenjivati hotele u budućnosti.

Pametne sobe

Ove godine hotelijeri posebno paze na high-tech sadržaje koji nadilaze iPade u sobi i Wi-Fi pristup. Deanna Ting, urednica za ugostiteljstvo u najvećoj industrijskoj obavještajnoj platformi Skift, kaže da su pametne sobe ‘sljedeća velika stvar’. “Sve velike hotelske tvrtke isprobavaju ovo u različitim fazama”, kaže Ting. Na primjer, aplikacija Hilton Honors uskoro će omogućiti gostima prilagodbu svoga osvjetljenja prostorije, temperature i TV-a sa svog pametnog telefona. “Sve ovo hotelske tvrtke rade sa ciljem da ispune želje svojih gostiju i prilagode im se, a to im pomaže jednako koliko i gostima“, zaključuje Ting.

Milenijalci utječu na dizajn hotela

Jednostavno uređene sobe i poboljšani zajednički prostori postaju norma. Bjorn Hanson, profesor na Sveučilištu u New Yorku Jonathan M. Tisch, u Centru za ugostiteljstvo i turizam, zaslugu za ovaj trend daje milenijalcima. “Kako je već puno puta dokazano, baby boomeri vole ići u svoju sobu i raditi sami ili naručivati poslugu u sobu, dok su milenijski putnici koji putuju sami više  zainteresirani za nekakav javni, zajednički prostor”, otkriva Hanson. S druge strane, sobe postaju sve manje zahvaljujući željama mlađih putnika, kao i rastu troškova nekretnina.

Lokalna iskustva – prioritet

Pojava Airbnba nadahnula je tradicionalne hotelske kompanije da se okrenu rastućoj populaciji putnika koji žele destinacije doživjeti kroz lokalna iskustva. Hiltonova Waldorf Astoria već nudi pakete nezaboravnih doživljaja koji uključuju iskustva specifična za odredište. Na primjer, ako boravite u hotelu Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah, vaš paket za nezaboravne aktivnosti uključuje jahanje deve i pustinjsku večeru za dvoje. Uskoro će i članovi Marriott Rewardsa imati pristup PlacePassu, tražilici koja članovima omogućuje rezerviranje više od 100.000 lokalnih iskustava na 800 destinacija.

Odmarališne pristojbe nisu više samo za odmarališta

Naknade za odmarališta, ili one male, često neočekivane naknade na hotelskom računu koji sadrže pogodnosti kao što su bežični pristup internetu i parkingu, više nisu samo za odmarališta. Prema Hansonu, turističke pristojbe postaju uobičajene i u hotelima u urbanim sredinama. Tako u New Yorku trenutno ima oko 20 hotela koji naplaćuju naknadu za uslugu nalik na obveznu naknadu koju imaju  odmarališta. I to nije slučaj samo u Velikoj Jabuci. Los Angeles i Chicago, dva grada koja se hvale s tek nekoliko odmarališta u usporedbi s popularnim mjestima za odmor kao što su Orlando, Florida i Las Vegas, imaju brojne hotele u centru grada koji trenutno uvode odmarališne pristojbe.

Stroži uvjeti otkazivanja

Kako otkriva Ting, pravila za otkazivanje postaju mnogo stroža. Glavni brendovi hotela, uključujući Marriott, Hilton, InterContinental Hotels Group i Hyatt, postrožili su svoje politike, što je otežalo gostima da mijenjaju svoje rezervacije bez novčane kazne. Prije tih promjena, većina hotela dopuštala je besplatnu izmjenu do 24 sata prije prijave, no sada je to moguće učiniti od 48 do 72 sata, ovisno o pojedinom hotelu i lokaciji. Čak i ako ne odsjedate u hotelima poznatih brendova, veliki igrači kao što su Marriott i Hilton postavljaju standarde, a nezavisni hoteli ih slijede. Ako ne želite riskirati gubitak sredstava, obratite pozornost na ta pravila prilikom rezervacije.

Dijeli