Novo ruho i okus Sensationa

Okus koji razbija monotoniju dobio je pojačanje. S ljetnim vrućinama iz Jamnice je na police trgovina stigao dinamični duo okusa koji će razveseliti sve ljubitelje gaziranih pića, koktela, česte goste partyja ili jednostavno sve one koji žele uživati u mjehurićima novih okusa. Ne sumnjamo, dvije riječi – Sensation Europe – ovog će ljeta postati sinonim za ludi provod i ukusno osvježenje.

Kako je sve krenulo? Nakon senzacionalnog uspjeha prijašnjih edicija i okusa koji su inspiraciju pronalazili u ritmovima Afrike i Azije, kreativci iz Jamnice vratili su se aromama Starog kontinenta i nove ideje pronašli u omiljenom okusu sokova – bazgi. U potrazi za idealnim partnerom, njen nježan i slatkast okus pokazao se kao odličan sudrug kiselkastog limuna i ljubavna priča je rođena. Jamnica Sensation Europe krenula je na turneju, na kojoj će bez sumnje pronaći brojne poklonike.

Što je još novoga u uzbudljivom Sensation svijetu? Nakon vatrenih afričkih plesačica i egzotičnog kineskog zmaja, Sensation je po prvi put predstavio simbole europskih metropola. Pariz, London, Rim, Atena… Stari kontinent obiluje slavnim gradovima i njihovim znamenitostima, a neke od njih pronaći će se i na Sensation Europe bočicama.

Ovo bezalkoholno, osvježavajuće i visokozabavno piće od sada je dostupno u pakiranju od 0,5L i 1,5L PET i 0,25L u staklenoj ambalaži. Stoga, ne oklijevajte i potražite novi Sensation Europe u najbližem dućanu, kafiću ili noćnom klubu.