Malim gestama do zadovoljnih zaposlenika, to je put koji su – kad je employer branding u pitanju – odabrale Terme Tuhelj i Terme Olimia
Osluškivati želje, potrebe i razmišljanja djelatnika, posvetiti im vrijeme, pokazati im da su iznimno važni za poslovni razvoj tvrtke – briga o zadovoljstvu zaposlenika prioritet je uspješnih tvrtki, a employer branding sastavni je dio njihove strategije poslovanja. To potvrđuju Terme Olimia u slovenskom Podčetrteku koje su od 2003. vlasnik zagorskih Terma Tuhelj, pa zajednički kreiraju sve aktivnosti usmjerene na zadovoljstvo i zdravlje svojih zaposlenika.
„Nedavno smo obilježavajući Svjetski dan turizma, koji se ove godine održavao pod motom Ponovo promišljanje u turizmu, potakli djelatnike u Termama Tuhelj da otkriju na koji način vide razvoj turizma budućnosti. Utvrdili smo da je pravi smjer povratak sebi, onako kako putuju i naši gosti. Stoga smo im u četverodnevnom programu omogućili opuštanje uz doživljaj gonga i šumski potop. Ovi tretmani oslobađaju pozitivne emocije i potiču dobar osjećaj, iznimno važan za zdravlje“, kaže Vasja Čretnik, direktor prodaje i marketinga u Termama Olimia i Termama Tuhelj.
Najbolji ambasadori su zadovoljni zaposlenici
U poznatim slovenskim i zagorskim termama ističu kao su zaposlenici prvi i najvažniji predstavnici, promotori i glasnici tvrtke, a dobri odnosi u timu uz brigu o dobrom osjećaju gosta, utječu na kvalitetu usluge, dugoročno jačaju ugled tvrtke i njezin status poželjnog poslodavca.
„Zadovoljni zaposlenici širit će dobru riječ o termama i sami će privlačiti nove suradnike. Osim brige o zaposlenima, zadržavanju postojećih i privlačenju novih kadrova, naš fokus je i na mladima. Učenicima i studentima koji se obrazuju u turizmu osiguravamo kadrovske stipendije, u našim termama obavljaju učeničku ili studentsku praksu, a svim uspješnim stipendistima nudimo i zaposlenje nakon završenog obrazovanja“, dodaje Čretnik.
Znakovi pažnje koji vrijede
Uz prvu jutarnju kavu i kroasan na prvi dan ljeta, u Termama Tuhelj i Termama Olimia svoje su zaposlenike iznenadili i kremom za sunčanje i sladoledima u vrijeme najtoplijih dana, a uoči ljetne sezone organiziran je i tradicionalni piknik. Osim ljetnog, organiziraju i zimsko druženje, zaposlenici se daruju za uskršnje praznike i Novu godinu, a obilježavaju se i rođendani, Dan žena i neki važniji blagdani.
„Brojne aktivnosti ove smo godine povezali u slogan Zajedno stvaramo termalne doživljaje kojim naglašavamo da je bitan upravo svaki član ekipe i da jedino zajedno možemo sačuvati našu poziciju najboljeg ponuditelja termalnih usluga u regiji“, poručuje Vasja Čretnik.