Mövenpick Zagreb do kraja listopada prikupljao je potrepštine za SOS Dječje selo Hrvatska. Humanitarnu kampanju „Kilogram dobrote“ podržali hrvatski influenceri i poznate osobe
Tijekom listopada u Mövenpick Zagreb stiglo je 509 kilograma dobrote za SOS Dječje selo Hrvatska. Tako se ovaj novootvoreni hotel priključio globalnoj kampanji koju već sedmu godinu organizira poznati švicarski brend Mövenpick Hotels & Resorts.
Kilogram dobrote podržali su hrvatski influenceri i poznate osobe – Domagoj Jakopović Ribafish, Gladni Mile, Sandra Rončević, Domaćica Sanja, kvizašica Morana Zibar i fitness trener Mario Valentić.
Oni su, poput kolega u svijetu, na svojim društvenim mrežama pozvali sve ljude dobre volje da se priključe i do kraja listopada svoj „Kilogram dobrote“ pošalju na adresu Mövenpicka Zagreb i tako razvesele klince u SOS Dječjem selu Hrvatska.
Influencerica i autorica bloga “O slanom i slatkom” Sandra Rončević posebnu je pažnju posvetila pakiranju kutije. „Iako sam se držala uputstva da se prikupljaju školski pribor i higijenske potrepštine, ubacila sam i lijepu haljinicu uz koju sam kupila i paketić naušnica. Koja djevojčica to dobije sigurno će se razveseliti, jer bih i ja to voljela dobiti. U par malih crocsica stavila sam slatkiša s obzirom na to da nam uskoro stiže i Sveti Nikola“, kaže Sandra.
I Mile Butorac, poznatiji kao Gladni Mile s velikim se veseljem odazvao akciji. „Smatrao sam da je djeci najpotrebniji školski pribor pa sam spakirao bilježnice, olovke i bojice za uspješnu školsku godinu, a u kutiju sam stavio i nekoliko bojanki kako bi što kvalitetnije i kreativnije provodili svoje slobodno vrijeme“, istaknuo je Mile.
Mövenpick Zagreb jedan je od 60 Mövenpick hotela diljem Afrike, Azije, Europe i Bliskog istoka koji su u suradnji s lokalnim dobrotvornim organizacijama do kraja listopada skupljali „Kilograme dobrote“ za one kojima su potrebni. Pod sloganom „Ništa nije slađe od kilograma dobrote“, ove je godine cilj prikupiti 25 tisuća kilograma potrepština i oboriti rekord koji trenutno iznosi 21.921 kilogram.
„Naš tim je bio vrlo uzbuđen organizirajući prvi put kampanju Kilogram dobrote u Mövenpicku Zagreb. Svjedočili smo velikom interesu naših partnera koji su željeli dati svoj doprinos donacijama. Uz hrvatske infulencere i poznate osobe, kampanju su podržali i korisnici društvenih mreža, kao i jedan zagrebački dječji vrtić koji nas je kontaktirao i pridružio se inicijativi. Nadamo se da će sve ono što smo prikupili biti od koristi, ali i razveseliti djecu SOS Dječjeg sela Hrvatska“, ističe Mincho Pachikov, generalni direktor Mövenpicka Zagreb.