Hrvatsko vinsko tržište bogatije je za još jednog uvoznika i distributera, Enozoik. Baš kao što ime otkriva, vizija im je pokrenuti novu vinsku eru. Uigranom dvojcu koji stoji iza projekta Wine Academy Croatia, Dražanu Dennisu Šunjiću i Zoranu Paunoviću, pridružio se Vjekoslav Stojišić te skupa rade na konceptu stvaranja portfelja za istinske ljubitelje vinske kapljice. Želja im je oko Enozoik brenda okupiti profesionalce i entuzijaste, ukratko sve koji osjećaju strast prema vinima, što im i jest brend tagline: Passion!
U petak, 22.9., svečano je predstavljen novi Enozoik webshop kao i top etikete iz njihovog portfelja koji je pomno promišljen, primarno od Šunjića koji ima dugogodišnje iskustvo kao top menadžer u jednom od najrenomiranijih distributera iz Velike Britanije.
Tako ne čudi da se u portfelju našla trenutno najnagrađivanija linija vina na svijetu, ona šampanjske kuće Charles Heidsieck. Svoje brend ambasadore za Charles Heidsieck već imaju – paški boutique hotel Boškinac, ali u Enozoiku naglašavaju da su spremni za velik broj novih suradnji u budućnosti. „Prvenstveno nam je cilj povezati uvoz, distribuciju i edukaciju stručnog kadra“, otkriva Šunjić, a od ostalih perjanica iz portfelja ističe ‘terroariste’ iz Altos Los Homigas koji su najnaprednija vinarija u svijetu kada se radi o terroiru u čaši. Potom talijanska ikona Fontodi, jedan od pionira koji je proslavilo Chianti u svijetu. Svi koji znaju važnost ‘Pariškog kušanja’ cijenit će informaciju da Hrvati konačno imaju priliku kušati engleski pjenušac Stevena Spurriera – Bride Valley. Nisu izostavili ni kralja bijelih vina pa ćemo tako uskoro u Hrvatskoj moći kušati Dreissigackera, a sve ostale uzbudljive etikete i priče o vinima možete naći na njihovom webshopu: www.enozoik.com.
„Prednosti kupnje u Enozoik webshopu, osim jednostavnosti i činjenice da možete kupovati praktički s bilo koje lokacije, su brzina i jednostavnost dostave izravno do vaših vrata. Za područje Grada Zagreba dostava je besplatna, a ostatak Hrvatske žurno šaljemo osiguranom pošiljkom“, dodaje Zoran. Vjeko ima veliko iskustvo u kombiniranju personaliziranih ponuda, pa je za kraj poručio: „Ne želimo biti samo klasična trgovina. Želimo biti dostupni svima, bili to obični konzumenti koji trebaju vina za večeru s prijateljima, pasionirani znalci ili pak ugostitelji i hotelijeri. Cilj nam je osigurati adekvatnu potporu i suradnju; kako u ovom prodajnom tako i u edukativnom segmentu.“ A kad kažu u edukativnom segmentu, ne misle samo na WSET edukaciju, kojom strastveno već četvrtu godinu ‘stvaraju’ nove ljubitelje vina, već i na konzalting pri izradi vinskih karata, sljubljivanju vina i hrane te trening osoblja. Iskustva im zasigurno ne manjka jer trojac iza sebe ima bogat i raznovrstan staž te godine rada u sektoru, od glavnih sommeliera i vinskih buyera za restorane s Michelinovim zvjezdicama, kreiranje nagrađivanih vinskih listi, menadžmenta u distribuciji, vinskim berbama po Australiji, putovanjima po svim vinskim regijama svijeta i organizacije vinskih evenata.