METRO Hrvatska je u utorak, 23. travnja, na METRO EXTRA POWER događanju okupio više od 1500 malih i srednjih poduzetnika iz Splita i okolnih županija kako bi proslavili početak ljetne sezone 2024.
U bajkovitom okruženju Galerije Meštrović, METRO je uz degustaciju jedinstvenih specijaliteta koje su pripremili vrhunski chefovi, predstavio rješenja za unaprjeđenje poslovanje svojih kupaca kako bi im nadolazeća sezona bila što uspješnija. Okupljeni poduzetnici su tako mogli saznati više informacija o usluzi METRO dostave kojom dobivaju proizvode koji su im potrebni na lokaciju prema dogovoru, te kako digitalizirati svoje poslovanje DISH digitalnim alatima koje je METRO razvio za njih.
Okupljenima je predstavljena i pobjednica METRO Junior Top Chef natjecanja Anđela Kurilj iz Turističko-ugostiteljske škole Split, koja je podjelila svoje dojmove s finala natjecanja koje se održalo prošli vikend u Rovinju.
Okupljeni su mogli degustirati specijalitete koje su pripremili vrhunski hrvatski chefovi Roko Nikolić, chef restorana Zoi, Nikola Marušić, chef restorana Pinku, i Branimir Prnjak, chef restorana Zrno Soli. Također, METRO je malim i srednjim poduzetnicima predstavio proizvode brojnih hrvatskih proizvođača, a na kraju je goste zabavila Severina.
„Iznimno nam je drago što smo uz ovako veliki broj svojih kupaca i partnera mogli obilježiti početak još jedne ljetne sezone. Imali smo priliku uživati u očaravajućem putovanju okusa koje su nam pružili majstori kuhinje – Michelinovi chefovi poznatih splitskih restorana. Također, htjeli smo poslati poruku o važnosti malog i srednjeg poduzetništva za turizam, ali i cjelokupno gospodarstvo. U skladu s našom misijom da budemo preferirani partner našim kupcima, neprestano razvijamo nove usluge i koncepte. Kupci su imali prilike saznati koja rješenja im nudimo za još jednu Extra sezonu“, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska.
METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara diljem Hrvatske. Tijekom godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu trenutno opslužuje oko 95 % kupaca u ugostiteljskom sektoru. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.