Treću godinu zaredom Jana u Hrvatskoj čvrsto drži vodeće mjesto na ljestvici snage brendova, stoji u istraživanju Valicona za 2016. godinu. Prvo mjesto Jane u Hrvatskoj pokazuje da potrošači vole inspirativne poruke te je od predstavljanja Vode s porukom krajem 2013. novi smjer u komunikaciji rezultirao ovim uspjehom.
Pored vodeće pozicije u Hrvatskoj Jana je i na tržištu regije, prema ljestvici VALICON TOP25, zauzela visoko deseto mjesto najpopularnijih brendova, kao jedini predstavnik voda u boci. „Ovo je zaista iznimno priznanje za Janu jer iza njega stoje potrošači. Biti prvi brend u ovakvoj konkurenciji veliki je uspjeh jer je Jana najmlađi brend na listi. Naš tim ulaže velik trud i energiju od prvih koraka u proizvodnji, iz koje nam dolaze bočice vode posebnog mineralnog sastava i svilenkastog okusa, do pozicija u trgovinama, marketinških kampanja i komunikacije s kupcima.
Stoga nam ovakvi pokazatelji potvrđuju da kupci to kontinuirano prepoznaju. Hvala potrošačima na ovom priznanju. I dalje ćemo se truditi da njihov omiljeni brend zadrži vodeću poziciju koju su mu dodijelili“, poručila je Iva Balent, izvršna direktorica marketinga Agrokora.