Francuski Le Figaro o hrvatskom turizmu i nautičkoj ponudi

Jedan od najutjecajnijih francuskih magazina Le Figaro na svom nautičkom web portalu objavio je intervju s direktoricom Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj Danielom Mihalić Đuricom. U razgovoru s novinarkom Le Figaroa, istaknute su provedene mjere u suzbijanju korona virusa u Hrvatskoj kao i novi komunikacijski koncept #CroatiaLongDistanceLove.

Na pitanje kako Hrvatska u vrijeme pandemije korona virusa nastavlja s promotivnim aktivnostima, Mihalić Đurica odgovorila je kako je komunikacija putem društvenih mreža iznimno intenzivna, a ljubitelje putovanja svakodnevno se podsjeća na jedinstvenost, bogatstvo i raznolikost hrvatske turističke ponude.

Vezano uz otkazivanja rezervacija za turističku sezonu, Mihalić Đurica potvrdila je da su se otkazivanja francuskih građana do sada uglavnom odnosila na predsezonu dok se rezervacije za srpanj, kolovoz i rujan ne otkazuju.