Korona pandemija promijenila je mnogo toga u našim životima, a možda najviše ili barem dobrim dijelom način kako provodimo slobodno vrijeme. Kod kuće smo, koristimo internet više nego ikad, dosta vremena provodimo na društvenim mrežama, na koje se preselio i dobar dio aktivnosti inače rezerviranih za druženja kakva su nam za sada još uvijek nedostupna.
U Facebook grupi “Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom”, nazvanoj po istoimenim zabavnim i edukativnim vinskim radionicama, organizatori su pokrenuli niz zabavnih sadržaja, od kojih izdvajamo G.E.T. kviz, svojevrsnu zabavnu edukaciju koja najboljim “učenicima”, tj. sudionicima kviza, ne dodjeljuje ocjene nego vrijedne nagrade.
“Nije plan da se kviz odvija samo u doba korone; počeli smo ga osmišljavati i prije, ali sada se pokazao dobar trenutak za pokretanje. Ideja je da se u bliskom kontaktu, iako sad moramo biti fizički razdvojeni, a upravo nam to društvene mreže omogućuju, ljudi zabave, osvajaju nagrade, ali i nauče ponešto o kulturi stola i našoj eno-gastro ponudi. Trudimo se osmisliti pitanja koja nisu preteška te je odgovore jednostavno naći pretraživanjem weba”, izjavio je idejni tvorac kviza Tomislav Stiplošek.
Kako je udruga G.E.T. cijelo vrijeme djelovanja prvenstveno okrenuta edukaciji, tako je osmišljen koncept kviza:
Kviz se održava u neovisnim tjednim krugovima. Svaki se sastoji od 5 nagradnih pitanja koja se svakodnevno objavljuju u Facebook grupi “Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom” (https://www.facebook.com/groups/vinskirazgovori/). Zadatak sudionika je odgovoriti na sva pitanja; oni koji su na sva odgovorili točno, ostvaruju pravo odgovaranja na finalno, bonus pitanje u kojem se, osim točnog odgovora, traže brzina, kreativnost ili sve navedeno te se na osnovu postavljenih kriterija odabire konačni pobjednik kruga.
Svako pitanje ima uvod s informacijama o temi, a ideja je da sudionici pretražuju internet u potrazi za informacijama i tako uče o vinarijama, vinima i hrani.
“Izuzetno smo zadovoljni što sudionici nisu samo profesionalci s vinske scene, nego šira publika koja nas prati putem interneta (web stranica, društvene mreže, naš newsletter)”, rekao je Stiplošek. “Već nakon prva dva kruga stiglo je puno pohvalnih povratnih informacija, kako od sudionika kviza, tako i od vinara koji su bili sponzori pojedinih krugova”.
Pridružite se Facebook grupi “Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom”, igrajte se, učite i osvajajte vrijedne nagrade!