Legendarno gazirano bezalkoholno piće od naranče – Nara, danas slavi 50. rođendan. Više ili manje vidljiva, Nara se bez prekida proizvodi još od 1967. godine. Grupa Radenska, ponosni vlasnik Nare, odlučila se udahnuti nov život u jedan od najdugovječnijih domaćih brendova na tržištu te je za proslavu svoje prve velike obljetnice, redizajnirala pakiranje i predstavila zanimljivu kampanju za stare i buduće potrošače.
Nova kampanja naziva NARASLI UZ NARU, oživljava popularnu maskotu djevojčice i prepoznatljivu Nara melodiju, no interpretirane u suvremeno doba i od strane novih generacija. Nekadašnji autorski rad priznatog kantautora Arsena Dedića za ovu priliku osuvremenjen je i odsviran od strane njegova sina LuLLa, a stihove je otpjevala unuka Lu Dedić.
Danas je Radenska globalno poznata tvrtka koja brzo reagira na promjene i trendove. Netaknuta bogatstva prirode pretvara u tržišno zanimljive proizvode, vrhunske kvalitete. Radenska ujedno pridaje veliki značaj inovativnosti unutar asortimana ali i komunikaciji prema potrošačima. Upravo vođena time, ove godine odlučila se na redizajn Nare, s ciljem da novim dizajnom i modernijim izgledom na bolji način prenesu jasnu poruku kvalitete i tradicije.
NARASLI UZ NARU krovna je kampanja čiji je glavni protagonist malena djevojčica Nara. Maskotu djevojčice davno je osmislio ilustrator i animator Milan Blažeković. Sukladno mobilnosti koje nosi suvremeno doba, u ovoj kampanji maskota Nara putuje kroz vrijeme i podsjeća nas na mnoga zanimljiva događanja iz prošlosti, a koja je proživjela zajedno s nama. I ne samo to, ona naposlijetku poziva i same korisnike da podijele svoje lijepe trenutke iz prošlosti i ukoliko žele, pošalju dragoj osobi s kojom su ih dijelili besplatnu bočicu Nare, uz personaliziranu poruku i fotografiju.
Za više informacija posjetite stranicu www.naravnonara.hr