Autentika – volim domaće: Preko Facebooka do domaćih namirnica

U ovo krizno vrijeme krajnje otežanog plasmana proizvoda i usluga u kojem su se zatekla i obiteljsko–poljoprivredna gospodarstva, udruge, obrtnici i ostali proizvođači te trgovci voćem i povrćem, izuzetno veseli pojava entuzijasta koji se altruistički uključuju kako bi ulaganjem vlastitog znanja i energije pomogli onima kojima je pomoć potrebna.

Među njima je i “Grupa Autentika – volim domaće”, grupa koju ste možda zamijetili na Facebooku, a koju je pokrenula Željka Balja, diplomantica turizma koja se već godinama bavi promocijom proizvoda i usluga, a zanimljivosti prenosi i na svojemu blogu Autentika. Za vizualni identitet grupe zaslužna je mlada Slavonka Andreja Vidović (@Avida.hr).

“Grupa Autentika – volim domaće”, koja je od početka privatna, uređena, administrirana i tematski opredijeljena s proizvodima radi lakšeg snalaženja, ugostila je oko 150 renomiranih proizvođača čijih je već sada 6400 korisnika zadovoljno pruženim uslugama “do vrata“ te svim potrebnim informacijama koje direktno mogu dobiti putem ove grupe (proivođač ili distributer/proizvod/cijena/kontakti/način dostave i lokacija dostave).

Novi članovi i proizvođači pridružuju se svakodnevno. Proizvođači iz udaljenijih krajeva organizirali su se pa tako dostavnim službama šalju pakete do vrata kupaca, a neki su u potrazi za dodatnim vozačima s propusnicom za određena područja kako bi stigli odgovoriti na mnogobrojne upite.

“Svakim danom više od 10 sati dajem svoj obol u grupi, pomažem i administriram, komuniciram s proizvođačima te ažuriram podatke. Trudim se svakodnevno spajati sve strane Lijepe naše, od istoka do zapada i sjevera do juga, a u grupi je uvijek živo jer imaju osobu na koju mogu računati da će im u kratkom roku dati potreban odgovor ili pomoć. Ono što se očekuje u travnju je i dalje povećana potreba za domaćim povrćem i voćem te naravno jajima i šunkicama”, kazala je Željka Balja.

Zadnjih dana uvelike pomažu i liste obiteljsko–poljoprivrednih gospodarstava koje su objavili pojedini Gradovi na svojim službenim stranicama, a Željka ih je prenijela u grupi kako bi vidljivost bila veća.

“Vjerujem da svi možemo na neki svoj način pomoći, a društvene su mreže idealan alat za tako nešto. Moja je usluga u potpunosti besplatna i pomoć pružam od srca svima koji je trebaju u ovim trenucima a i nakon prolaska istog. Interes za daljnjim informacijama su pokazali i članovi grupe putem ankete provedene u grupi pa sam u pripremi i s drugim dodatnim aktivnostima i istoimeom Facebook stranicom”, kazala je Željka te sve zainteresirane pozvala da se uključe i na taj način pomognu i sebi i drugima.