AWT je vodeći distributer robe široke potrošnje na tržištima Hrvatske, Slovenije, Srbije, Bugarske, Makedonije i Srbije. Pokriva sve segmente tržišta – međunarodne i nacionalne lance, kao i nezavisne trgovine diljem zemlje te ima specijalizirane prodajne timove za benzinske postaje i HoReCa kanal, a njihovi se proizvodi mogu pronaći i u trgovinama za kućne ljubimce, u kioscima, ljekarnama, lukama, frizerskim salonima te samoposlužnim aparatima.
Iz AWT-a naglašavaju kako su im posebno važna pouzdana dugoročna partnerstva i suradnja. S brojnim proizvođačima uspješno surađuju više od 16 godina te se brinu da svaki proizvod u pravo vrijeme i na pravome mjestu pronađe svoga kupca.
Logistika AWT-a dnevno obradi više od 2.400 paleta u više od 35.000 kvadrata skladišnog prostora i dostavi robu na više od 6.000 lokacija kroz godinu, ima više od 250 operativnih zaposlenika, 42 AWT kombija, 127 AWT automobila, 5 mopeda i 125 raznih unajmljenih vozila.
AWT ima predani i specijalizirani HoReCa tim te vinoteku. U ponudi je više od 1000 vinskih etiketa, od toga 60% domaćih. Osnovni se asortiman kreće od svježe, ultra svježe i suhe hrane, što uključuje meso, mliječne proizvode, ribu, voće i povrće, konzervirane proizvode i prehrambene namirnice.
AWT koristi dvije glavne platforme za distribuciju s različitim temperaturnim režimima. Jedna je za ambijentalni program (vino, suha prehrana i neprehrana), a druga za svježi i smrznuti program. Na taj način mogu optimizirati razinu usluge i odraditi kvalitetnu dostavu, a pogotovo odraditi sezonski potencijal, na zadovoljstvo svih kupaca. Dostava prema kupcima, ovisno o režimu, odvija se u jedan do dva dana od narudžbe, a nekada i istoga dana.
Dugi niz godina kompanija brine o tome da se top brendovi pravovremeno dostavljaju i premijski pozicioniraju u retail segmentu. Plan im je nastaviti dobru praksu i u HoReCa kanalu te dodatno rasti s izazovima koje vrijeme stavlja pred njih.