Blagdanskim marketinškim idejama privucite goste u svoj bar

Ovo je za barove jedno od najprometnijih razdoblja u godini i treba se okrenuti prigodnim blagdanskim idejama. Ljudi traže mjesto gdje se mogu opustiti i dobro zabaviti. Postoji samo jedno pitanje na koje trebate odgovoriti – što trebam učiniti kako bih bio siguran da moj bar privlači goste?

Vrijeme iščekivanja Božića i dočeka Nove godine jedno je od najljepših doba godine kada je sve oko nas ispunjeno radošću. Prošetate li ulicom, vidjet ćete izloge trgovina prekrivene božićnim ukrasima. Ista stvar je i s barovima – ukrasi, ali pogotovo dobre marketinške ideje mogu vaš bar odvojiti od konkurencije.

Ovo je za barove jedno od najprometnijih razdoblja u godini i treba se okrenuti prigodnim blagdanskim idejama. Ljudi traže mjesto gdje se mogu opustiti i dobro zabaviti. A gdje postoji potražnja, bit će i velika konkurencija. Postoji samo jedno pitanje na koje trebate odgovoriti – što trebam učiniti kako bih bio siguran da moj bar privlači goste?

Iako nema jasnih odgovora na ovo pitanje, dobro će doći nekoliko savjeta za osmišljavanje marketinškog plana kako biste se istaknuli od konkurencije. Donosimo neke od najboljih božićnih marketinških ideja za privlačenje gostiju u barove:

1. Dekoracije mogu vaš bar pretvoriti u božićnu zemlju čuda

Božićni ukrasi ne čine se kao nešto što se može koristiti kao marketinški alat, ali nekoliko prekrasnih ukrasa vašem će baru dati božićni ugođaj! Međutim, tanka je linija između postavljanja previše ili premalo ukrasa. Dobar savjet je da ukrasite svoj bar u skladu s poslovnom filozofijom koju šaljete. Recimo da vaš lokal posjećuje mnogo mladih ljudi koji žele popiti nekoliko pića i uživati. U ovom slučaju, nekoliko kričavih ukrasa moći će oživjeti vaš bar. Pokušajte us strop dodati božićna svjetla zajedno s ukrasima od šljokica. S druge strane, ako želite ugodniji i mirniji ugođaj, nekoliko lampica i vijenaca trebalo bi biti dovoljno.

2. Društvene mreže savršeno su mjesto za organiziranje blagdanskog darivanja

Svi vole, više ili manje, koristiti društvene mreže i ima mnogo ljudi koji provode puno vremena skrolajući kroz aplikacije. Društveni mediji izvrstan su način da svoju poruku prenesete potencijalnim gostima, a koji je bolji način da ih zainteresirate od blagdanskog darivanja? Ali to nije jedina stvar za koju možete koristiti društvene mreže.

Imajte na umu da ljudi obično provode puno vremena na raznim platformama i da dnevno pregledaju stotine postova. Želite li se sa svojim objavama ‘probitii u njihov feed, tada morate raditi s algoritmom. Dvije su stvari koje za to trebate učiniti: prvo, morate objavljivati što više sadržaja, a drugo, trebali biste pridobiti publiku da komunicira s vašim objavama. Ankete su jedan od najboljih načina na koji to možete učiniti. Kao bonus, također možete koristiti ankete da dobijete povratne informacije od kupaca, a zatim ih iskoristiti da poboljšate svoje usluge.

3. Organiziranje događaja s božićnom tematikom uvijek su izvrstan način privlačenja mnoštva gostiju

Vjerojatno ste svjesni da su događaji s božićnom tematikom odlična ideja u blagdansko vrijeme, ali teži je dio osmisliti jedinstvene božićne marketinške ideje za barove koji privlače pažnju vaših gostiju. Kada smišljate božićne ideje, imajte na umu da morate osigurati da vaša primarna baza gostiju bude zainteresirana za događaje koje organizirate. Određena će publika tražiti mjesto koje je glasno i energično dok će neki drugi možda tražiti bar koji je malo ugodniji i tiši. Morate otkriti što je najbolje za vašu klijentelu.

Međutim, postoji nekoliko događaja s božićnom tematikom koji će zasigurno oduševiti goste, a među njima su:

• Karaoke večer s prigodnim pjesmama
• Poseban događaj za parove s crvenom i zelenom temom i odgovarajućim ukrasima od imele
• Živa glazba uvijek je dobra ideja. Pokušajte dobiti zbor ili bend koji je poznat po svojim božićnim pjesmama. Pjevanjem božićnih pjesama sigurno će se svi okupiti u blagdanskom raspoloženju.
• Večer kviza s božićnom tematikom zasigurno će u vaš bar privući i goste vaše konkurencije

Budite kreativni i isprobajte neke od ovih ideja. Također možete koristiti svoju platformu društvenih mreža da pitate goste koji bi događaj željeli da organizirate sljedeći.

4. Svojim gostima dajte kupone s popustom koji utjelovljuju duh sezone darivanja

Božić je vrijeme darivanja, a popust je savršen način da počastite svoje goste. Popust vam može pomoći da obavijestite svoje goste o svim posebnim događajima, a također će im biti dodatni poticaj da posjećuju vaš bar. Kada smišljate kodove za popust, pokušajte ih postaviti na način da goste potaknete da budu zainteresiraniji za vaše događaje. Ako ste domaćin karaoke večeri, tada svim gostima ponudite popust na prvih nekoliko pića. Pobrinite se da svoje kodove učinite što privlačnijima kako biste polučili najbolji rezultat.

5. Pošaljite blagdanske želje svojim stalnim gostima putem e-pošte

Nikad ne podcjenjujte utjecaj nekoliko prigodnih blagdanskih želja. Uvijek je dobra ideja povremeno poslati nekoliko posebnih poruka e-pošte svojim gostima, a Božić je savršeno vrijeme za to. Kada se dobro koristi, marketing putem e-pošte može biti jedna od najučinkovitijih božićnih marketinških ideja za barove. Svoju e-poštu možete koristiti za slanje ponuda gostima za koje možda nisu svjesni da ih imate. Napravite nekoliko postera koji prikazuju sve nevjerojatne poslastice koje vaš bar ima. Marketing e-poštom dobar je način da proširite malo blagdanskog raspoloženja, a istovremeno date do znanja svojim gostima da je vaš bar u božićnom duhu.

6. Ponuda posebnih paketa za grupe sigurno će povećati vaš božićni promet

Barovi ljudima nude mjesto za druženje i zabavu i oni su izvrsno mjesto za okupljanje ljudi i uživanje. Blagdansko vrijeme idealno je da se nađemo s prijateljima i popijemo posljednje piće prije nego što dođe nova godina. Zato su barovi dobro mjesto za sastajanje prijatelja pa zašto ne biste potaknuli svoje mušterije da dovedu onoliko ljudi koliko žele. Važno je napomenuti da može biti teško nositi se s velikim grupama ljudi ako ih puno dolazi odjednom.

Prije nego što objavite ovakvu ponudu, provjerite je li vaše osoblje spremno nositi se s većim brojem ljudi koji će doći. Možda možete premjestiti nekoliko stolova kako biste olakšali učinkovitiji rad bara.

Ljudi koji dolaze u grupama vole dobiti zalogaje koji su masni i ukusni, tako da možete na jelovnik staviti posebnu ponudu koja će grupama omogućiti da dobiju hrpu grickalica uz nekoliko odabranih pića.

Također možete ponuditi besplatno piće za svakih pet pića koje društvo za stolom kupi. Morat ćete prilagoditi ove ponude kako bi odgovarale potrebama vašeg bara, ali zapamtite da je vaš krajnji cilj učiniti bar privlačnijim grupama.

7. Blagdanske razglednice mogu biti vrlo učinkovit marketinški alat koji ima dozu nostalgije

Jedan od najnostalgičnijih blagdanskih trenutaka je onaj kada pošaljete obiteljsku razglednicu koja razveseli vašu rodbinu. Brojni ljudi više ne slijede ovu tradiciju jer je lakše poslati poruku putem SMS-a ili interneta. Međutim, ništa se ne može mjeriti s osjećajem dobivanja božićne razglednice poštom. Slanje razglednice može vam pomoći da uspostavite poseban odnos sa svojim kupcima, a kao bonus čak možete priložiti i poseban kupon za popust.

8. Nekoliko božićnih stavki na jelovniku dodat će savršenu notu vašoj blagdanskoj ponudi

Kako izgleda vaša omiljena božićna večer? Možda zamišljate gozbu s puricom pečenom u pećnici ili možda vaša obitelj ima omiljeno jelo koje je nevjerojatno ukusno! Svi imamo svoje favorite kada je u pitanju božićna hrana pa proširite malo blagdanskog raspoloženja uvođenjem nekoliko prigodnih stavki na božićni jelovnik. Pitajte svoje osoblje kakvu hranu vole jesti u blagdansko vrijeme i iskoristite to da smislite nekoliko ideja. Također možete biti malo kreativniji sa svojim pićima. Uključite u ponudu nekoliko koktela na temu paprene metvice jer će oni sigurno biti hit. Nekoliko pića koja se uklapaju u temu crvene i zelene boje također će uljepšati vaš bar.

Pri izboru marketinških ideja za svoj bar imajte na umu:

Biranje najbolje božićne marketinške ideje za barove može biti težak zadatak. Morate osigurati da se vaš bar ističe među konkurencijom, a također želite svojim gostima pružiti iskustvo koje će dugo pamtiti. Pri osmišljavanju ideja vodite računa da je u ovo vrijeme godine najvažnije da se zabavite. Božić je jedino doba godine kada se ljudi mogu opustiti i osloboditi od obaveza. Upamtite da sve vaše ideje trebaju potaknuti goste na zabavu.