Digitalnom transformacijom hotela odgovorite na potrebe gostiju

Današnji gosti prilagodili su se digitalnom svijetu i digitalna transformacija hotela više nije jedna od opcija koju možete, a i ne morate, uvesti u poslovanje. To nije nešto što je ‘lijepo imati’, nego je neophodno kako biste držali korak s promjenjivim vremenima i ispunili očekivanja gostiju.

U vrijeme kada su rad od kuće, kupnja namirnica putem interneta i ‘posjećivanje’ liječnika putem iPada uobičajeni, tehnologija i digitalna rješenja napredovali su kako bi zadovoljili te nove potrebe. U današnje vrijeme hoteli rade s drugačijim klijentima – onima koji su se prilagodili ovom digitalnom svijetu i koji od dobavljača usluga i roba očekuju digitalna rješenja.

To znači da digitalna transformacija hotela više nije jedna od opcija koju možete, a i ne morate, uvesti u poslovanje. To nije nešto što je ‘lijepo imati’, nego je neophodno kako biste držali korak s promjenjivim vremenima i ispunili očekivanja gostiju i organizatora raznih događanja.

U ovom članku donosimo pregršt načina za implementiranje digitalne transformacije u hotelu kako biste maksimalno mogli povećati svoje poslovne rezultate, organizirati sigurne sastanke i događanja te održati svoje goste zadovoljnima u godinama koje dolaze.

PONOVNO IZGRADITE ODNOSE S ORGANIZATORIMA DOGAĐANJA USREDOTOČUJUĆI SE NA TEHNOLOGIJU

Nedostatak radne snage u hotelima nije utjecao samo na povećanje pritiska i opterećenja na postojeće timove. Ova su pitanja također utjecala na odnose s organizatorima događanja. Problem je ovdje i sada: planeri imaju poteškoća u planiranju zbog nedostatka osoblja u raznim prostorima i hotelima. Svi znamo koliko je važan odnos između hotela i planera, stoga je razumljivo da bi ova pitanja trebala biti prioritet za bilo koji objekt koji pokušava preživjeti ova vremena.

OMOGUĆITE IZRAVNE ONLINE REZERVACIJE ZA ODRŽAVANJE MALIH SASTANAKA

Za održavanje malih, jednostavnih sastanaka, omogućite izravne online rezervacije. Takve manje sastanke često organiziraju pojedinci koji se obično ne bave planiranjem događanja. Kao takvi, nastoje učiniti proces što lakšim. Uzmimo primjer da je jedan takav planer sastanaka pregledao sve vaše fotografije povezane s mjestom održavanja svog događanja te je spreman za rezervaciju. Ali vaš prodajni tim mogao bi u tom trenutku biti zaokupljen praćenjem većih, složenijih evenata. Ne dopustite da vam promaknu prilike za održavanje manjih sastanaka. Implementirajte značajku izravne rezervacije na svojoj web stranici.

PRILAGODITE SE MOBILNIM UREĐAJIMA

Koju stvar gotovo uvijek svi imaju kod sebe? Svoje mobilne telefone. To je očito za goste, ali ni planeri nisu iznimka. Oslanjaju se na svoje telefone za poslovanje, istraživanje i planiranje događanja što znači da gledaju vašu web stranicu i vaše marketinške e-poruke na svojim telefonima.

Ako vaša web-lokacija i komunikacija nisu optimizirane za mobilne uređaje, postoji mogućnost da izgubite potencijalni posao zbog lošeg korisničkog iskustva. Web stranice i e-pošta prilagođena mobilnim uređajima uključuju responzivan dizajn tako da će se pravilno prikazati bez obzira na veličinu zaslona. A s ovom vrstom mobilne tehnologije, gostima i planerima možete omogućiti prijavu ili odjavu i dovršetak mobilnog plaćanja sa svojih telefona.

Ako želite svoje mobilne mogućnosti podići korak dalje, uložite u robusnu mobilnu aplikaciju. Mobilne aplikacije omogućuju gostima i planerima da lako pristupe stvarima kao što su opcije rezervacije, posluga u sobu, karte hotela i odredišta, razgovori korisničke službe s osobljem i svim drugim uslugama koje bi gostima mogle zatrebati. Također mogu funkcionirati kao ključ sobe i omogućiti daljinsku prijavu/ odjavu. Ove aplikacije stvaraju dvosmjernu komunikaciju između hotela i gosta ili planera. Planer može pristupiti hotelskim uslugama kada ih treba, a vi kao hotel možete s njima stupiti u kontakt u pravo vrijeme s obavijestima, ažuriranjima i ponudama.

KORISTITE VR, AR I 3D OBILASKE

Virtualni obilasci postaju očekivane mogućnosti pri biranju mjesta za održavanje nekog događanja ili privatni boravak. Proširena stvarnost (AR), virtualna stvarnost (VR) i tehnologija 3D obilaska nude alternativne opcije za pružanje obilazaka lokacija koje planeri i gosti mogu vidjeti kada im odgovara. Ovakve vrste obilazaka ne zahtijevaju VR slušalice – mogu se gledati putem bilo kojeg uređaja. Gosti hotela mogu se slobodno kretati kroz prostor i dobiti pogled od 360 stupnjeva iz udobnosti vlastitog doma.

Neki VR i 3D obilasci također su videozapisi, što dodaje dodatni element angažmana i uranjanja i stvarno oživljava prostor. Na primjer, Ikea je razvila mobilnu aplikaciju koja koristi AR. Putem aplikacije korisnici mogu vidjeti kako bi namještaj izgledao u njihovim domovima korištenjem kamere na telefonu za postavljanje predmeta po sobi.

Ova vrsta aplikacije za proširenu stvarnost mogla bi biti korisna kada je organizator događanja na licu mjesta i treba vidjeti kako bi raspored prostorija izgledao u stvarnom vremenu, bez potrebe za fizičkim pomicanjem stolova, stolica, namještaja, pozornice itd.

POMOZITE STVORITI IMPRESIVNA VIRTUALNA ISKUSTVA

Hibridna događanja zahtijevaju pravu tehnologiju na licu mjesta da bi bili uspješno održani. Ukoliko odaberu vaš hotel kao mjesto održavanja svog događanja, to je nešto što će planeri očekivati da imate ili da osigurate potrebnu tehnologiju kroz odgovarajuća partnerstva. Pobrinite se za kvalitetnu Wi-Fi i namjensku internetsku vezu, što znači da je nitko drugi u objektu ne može koristiti dok traje određeno događanje.

Planeri će htjeti znati da mogu vjerovati da će vaša veza imati dovoljnu propusnost i da se neće zaglaviti ili pokvariti tijekom prijenosa uživo. Surađujte s provjerenom tvrtkom za potrebe kamere, mikrofona i rasvjete te s dobavljačem koji će se pobrinuti za dio prijenosa uživo i osigurati da sve ide glatko.

Neki planeri možda već imaju vlastite dobavljače za ove elemente, ali uvijek je dobro uspostaviti odnose sa stručnim tvrtkama u slučaju da su potrebni. Osim toga, razmislite o tome da na licu mjesta imate vlastiti tehnički tim koji će vam pomoći s bilo kakvim tehničkim problemima koji se mogu pojaviti.

UKLJUČITE INTERAKTIVNE ELEMENTE NA SVOJU WEB STRANICU

Kako biste svima koji istražuju vaš objekt na web stranici pružili nezaboravno i jednostavno iskustvo, razmislite o dodavanju interaktivnih elemenata. Ako niste sigurni odakle započeti, razmislite o tome koje bi stvari planeri i gosti željeli vidjeti na vašoj web stranici. Na primjer, umjesto jednostavnog filtra ili okvira za pretraživanje, možete imati interaktivni filtar. Može pisati: “Želim saznati više o…” i korisnici mogu odabrati teme o kojima žele čitati s padajućeg izbornika.

Druga opcija bi mogla biti da korisnici ispune brzi kviz s tri pitanja kako biste im mogli ponuditi personalizirani sadržaj na temelju onoga o čemu žele čitati ili ih usmjeriti na odgovarajuće stranice na vašoj web stranici. To može pomoći u stvaranju potencijalnih kupaca i segmentaciji te omogućuje bolje korisničko iskustvo na vašoj web-lokaciji.

Kviz vašeg hotela mogao bi postavljati pitanja planerima o tome u kojoj industriji rade, veličini njihovog sastanka, kakvu vrstu prostora traže i koji su im elementi najvažniji, a zatim dati preporuku vaših dostupnih prostora za sastanke ili pogodnosti koje odgovaraju njihovim zahtjevima.

KORISTITE BESKONTAKTNA RJEŠENJA

Implementirajte platformu za razmjenu poruka koju gosti mogu koristiti za komunikaciju s hotelskim osobljem i slanje zahtjeva, sve na beskontaktni način. Ostale stvari poput beskontaktnog plaćanja, prijave/odjave, naručivanja posluge u sobu i mobilnih ključeva za sobu mogu se izvršiti putem mobilne aplikacije ili online.

Kako bi stvorili sigurnije radno okruženje za hotelsko osoblje, može se koristiti RFID tehnologija kako biste ponudili beskontaktna rješenja za upravljanje posteljinom i pranjem rublja. Uz ovu tehnologiju, osoblje može držati sigurnu udaljenost od zaprljane posteljine i pratiti dnevno kretanje inventara, tako da su skladišta uvijek dobro opskrbljena. Vrijeme je da upotrijebite ove ideje za digitalnu transformaciju hotela!

U vrijeme strogih financijskih ograničenja ključno je donijeti odluku na koji način preusmjeriti svoja ulaganja i kako potrošiti novac da bi vam se ulaganja vratila kroz veću zaradu.

Implementirajte pametnu tehnologiju u sobama

Oglas

Hotel Internet Services, vodeći ugostiteljski pružatelj sigurnih žičanih i bežičnih internetskih usluga, proveo je istraživanje kako bi utvrdio kako su se promijenila očekivanja u pogledu zabave u sobi i tehnologije. Više od 60% ispitanih gostiju reklo je da bi koristilo tehnologiju glasovnog upravljanja ako je prisutna u sobi, a gotovo 70% koristilo bi je za pogodnosti u sobi kao što su termostati i kontrole svjetla. Uz ovu vrstu tehnologije, 67% gostiju također želi mogućnost emitiranja osobnog sadržaja sa svojih uređaja na TV u sobi. Kako bi doveli beskontaktno iskustvo u sobe za goste, Google i Volara su se udružili da bi omogućili hotelima da koriste Google Nest Hub. To gostima omogućuje korištenje glasovnih naredbi za traženje pogodnosti, upravljanje televizorom, promjenu sobne temperature, podešavanje svjetla i još mnogo toga.