Nova generacija posjetitelja osim u glazbi i plesu uživala i u novom premium lageru
Završilo je deveto izdanje svjetski poznatog festivala ULTRA Europe koje je opet nadmašilo sva očekivanja brojnih posjetitelja iz preko stotinu zemalja svijeta. Svi oni su tijekom prošlog vikenda u splitskom Parku mladeži uživali u nastupima svjetski poznatih DJ-eva, a imali su priliku osvježiti se i službenim pivom festivala – Heineken® Silverom. Suradnja Heinekena i festivala ULTRA Europe traje još od 2013. godine, a zajedničku strast prema glazbi dokazuju i danas.
Ove sezone posebno atraktivna zona, u blizini Resistance stagea i s pogledom na cijeli festival, bila je posvećena punoljetnim potrošačima i Heineken® Silveru – savršenom pivu za zabavu. Receptura mu je prilagođena ukusu novih generacija jer je riječ o iznimno pitkom lageru s manje alkohola. Posebnost piva Heineken® Silver je u procesu lageriranja na ledeno hladnoj temperaturi od -1°C, što rezultira osvježavajućim, neodoljivo laganim, ali uravnoteženim okusom s manje gorčine.
Pravi hit bio je i Heineken® Silver automobil koji je brojne posjetitelje ULTRA Europe festivala razveselio besplatnim pivom ispred stadiona. Ljubitelji piva su s oduševljenjem prihvatili ovu inovaciju, a s njima se složio i Matija Lazarević (LayZ) koji je osim neizbježnog fotografiranja s fanovima, itekako uživao u vrhunskoj glazbi, plesu, najboljem društvu i najboljem party pivu.
„Svaki dolazak na festival ULTRA Europe predstavlja nezaboravan doživljaj. Jako me veseli što smo novoj generaciji uspjeli predstaviti Heineken® Silver u jednoj od najboljih prigoda, a našu novu zvijezdu prepoznali su posjetitelji koji su cijeli vikend uživali u druženju i glazbi najboljih svjetskih DJ-eva. Sva ta iskustva rado dijelimo s njima, kao i strast prema glazbi te jedva čekamo da nam se pridruže diljem Hrvatske na nadolazećim glazbenim događanjima Heineken® Silver Sessions“, poručio je Nikša Ende, menadžer premium brendova u HEINEKENU Hrvatska
Heineken® Silver dostupan je u limenkama 0,50 l, u novom pakiranju „sleek“ limenki 4×0,33 l te staklenim bocama od 0,33 l. Dostupan je na svim prodajnim mjestima na kojima se mogu naći i drugi proizvodi iz portfelja HEINEKENA Hrvatska.