Opatijski dragulj u vlasništvu tvrtke mađarskog poduzetnika Lőrinca Mészárosa vjernim je gostima dom uz more. Uprava najavljuje očuvanje posebne povezanosti s gostima, obiteljskog ozračja i visokih standarda
Nastavljajući dugogodišnju tradiciju iznimne kvalitete i personaliziranog pristupa svakom gostu, opatijski hotel Miramar u novu turističku sezonu ulazi u slavljeničkom ozračju 20. jubileja i s novim vlasnikom. Tvrtka Mészáros-Group mađarskog poduzetnika Lőrinca Mészárosa preuzeo je ovaj opatijski dragulj 1. ožujka, a prvim gostima vrata je otvorio u nedjelju, 3. ožujka.
Jedinstveni hotel Miramar vodit će dobro uhodani, dinamični menadžerski tim – glavna izvršna direktorica društva i stručnjakinja za razvoj turističkih destinacija, dr. Orsolya Szakály, i direktor hotela, Andreas Madejski, koji već niz godina aktivno radi u upravi Miramara na održavanju kontinuiteta izvrsnosti i zadovoljstva.
„Neizmjerno se veselimo novoj, uzbudljivoj sezoni u Miramaru, tim više jer obilježavamo važnu obljetnicu kojom postavljamo čvrste temelje za očuvanje naše bogate tradicije i nadaleko poznate kvalitete. Tom prilikom slavimo i sve one koji naš Wellness-Resort čine tako jedinstvenim – jer toplo, obiteljsko ozračje koje njegujemo, naš je najveći ponos! Jamčim da ćemo učiniti sve da nastavimo graditi tu posebnu povezanost s našim gostima i uvijek premašimo sva njihova očekivanja“, istaknuo je direktor Madejski koji dodaje da se svaki gost od prvog boravka vodi kao stalni gost, uz sve beneficije tog statusa.
„Posebnost hotela Miramar je što se u svom razvoju uvijek vodio željama gostiju, istovremeno cijeneći doprinose zaposlenika. Slobodno mogu reći da ovdje svi djelujemo kao jedna velika obitelj i upravo je to ono čemu se naši vjerni gosti iz godine u godinu vraćaju. Visoki standardi i jedinstvena atmosfera zadovoljnih gostiju i zaposlenika čine srž naše iznimne kvalitete, koju će hotel nastaviti pružati i u budućnosti. Velika tema kojoj se želim posvetiti je održivost i upravljanje resursima. Naposljetku, Miramar se stapa s prirodom koja ga okružuje sa svih strana! Važno je sačuvati je kako bismo vam i u budućnosti mogli ponuditi iscjeljujući boravak uz more“, naglasila je dr. Orsolya Szakály.
Osoblje hotela čini isključivo lokalno stanovništvo koje je kroz niz godina svojom predanošću stvorilo prepoznatljiv obiteljski identitet. Novi vlasnik prepoznao je tu iznimnu kvalitetu i odlučio voditi posebnu brigu o dobrobiti svojih 130 zaposlenika. Svakom djelatniku se omogućuje godišnji odmor u srcu sezone i slobodne dane u tjednu kroz cijelu godinu. Svi su dobili i ugovore o radu na neodređeno vrijeme, a uvodi se i besplatno dodatno zdravstveno osiguranje.
Kvalitetu usluge i jedinstveno iskustvo prilagođeno svakom posjetitelju hotela Miramar potvrđuju i rezervacije – čak 80 posto gostiju vraća se u svoj dom uz more već petnaestu ili čak dvadesetu godinu zaredom, a u prosjeku provedu četiri tjedna godišnje u svojoj omiljenoj sobi. Svake godine u predsezoni i postsezoni neki gosti borave i po tri mjeseca u prekrasnom ambijentu tog Wellness-Resorta uz sami opatijski lungomare.
Hotel Miramar uz novog vlasnika nastavlja razvoj temeljen na naslijeđu svoga povijesnog identiteta. Lőrinc Mészáros hrvatskoj je javnosti poznat i po velikoj investiciji u Ičićima (Rivas Hotels&Resort) te izgradnji spektakularnog novog stadiona NK Osijeka, a pokrenuo je i niz infrastrukturnih projekata u Hrvatskoj, jačajući lokalnu poljoprivredu i podižući razinu kvalitete turističke ponude, čime dokazuje svoj interes i realan angažman za dugoročno jačanje različitih sektora hrvatskoga gospodarstva.