Hoteli se pripremaju za rekordnu sezonu

Iskoristite digitalne kanale, društvene medije i web stranice kako biste promovirali svoj hotel i privukli goste putem atraktivnih marketinških kampanja, ponuda ili posebnih paketa. Ne zaboravite tijekom sezone prikupljati povratne informacije gostiju kako biste ih koristili kao smjernice za poboljšanje usluga hotela.

Turističke naznake za sezonu su optimistične i neke prognoze pokazuju da bi ovo mogla biti po svemu rekordna turistička sezona. Svi u sektoru odavno su počeli s pripremama kako bi spremni dočekali dolazak gostiju. Hoteli su već počeli dočekivati prve goste, ali vrhunac dolazaka tek je pred nama.

Priprema hotela za ljetnu sezonu ključan je korak kako bi se gostima osiguralo izvanredno iskustvo tijekom boravka. Prije početka sezone, potrebno je provjerii sve prostorije hotela, uključujući sobe, zajedničke prostorije i vanjske površine te popraviti sve oštećene dijelove, osvježiti interijer i osigurati da su sve prostorije čiste i u dobrom stanju.

Osoblje mora biti dovoljno brojno i dobro obučeno kako bi se nosilo s povećanim brojem gostiju, a sustavi rezervacija prilagođeni za dolazak velikog broja gostiju. Proces prijave i odjave treba prilagoditi da se smanje čekanja i poboljša iskustvo gostiju.

Posebnu pažnju treba obratiti na uređivanje i održavanje vanjskih dijelova hotela, poput terasa, bazena, vrtova i parkirališta. Brojni se hotelijeri odlučuju na dodatno uređenje ili nadogradnju vanjskih prostora kako bi stvorili ugodan ambijent.

UGODNA TERASA MAMI GOSTE

Uređenje terasa u hotelskim restoranima može pružiti gostima ugodno okruženje za objedovanje na otvorenom. Stoga ppremite terase s kvalitetnim i udobnim vanjskim namještajem, kao što su elegantni stolovi i stolice, ugodni jastuci i suncobrani za zaštitu od sunca. Odaberite materijale otporne na vremenske uvjete i jednostavne za čišćenje.

Ugodan ambijent na terasi može se stvoriti kroz dekorativne elemente kao što su biljke, svjetiljke, svijeće ili rasvjeta. Odabir prave glazbe može također pridonijeti atmosferi. Iskoristite lokaciju terase: ako je moguće, iskoristite pogled u kojem gosti mogu neometano uživati dok jedu.

Ako se terasa nalazi na mjestu s promjenjivim vremenskim uvjetima, razmislite o postavljanju tendi ili pergola kako biste zaštitili goste od kiše ili prejake sunčeve svjetlosti. Opremite terasu grijalicama ili ventilatorima kako biste gostima omogućili ugodan boravak bez obzira na vremenske uvjete.

SVJEŽE NAMIRNICE PRIORITET

Jedna od najvažnijih stavki odnosi se na hranu i piće. Pregledajte i ažurirajte hotelski restoran i bar. Razmotrite uvodenje ljetnog jelovnika s osvježavajućim i sezonskim jelima. Osigurajte dovoljnu količinu hrane i pića te provjerite dostupnost lokalnih specijaliteta i svježih namirnica.

Evo nekoliko smjernica pri odabiru namirnica:

Raznolikost: Ponudite širok izbor jela kako biste zadovoljili različite ukuse i prehrambene preferencije gostiju. Uključite opcije za vegetarijance, vegane, osobe s intolerancijama na hranu ili posebnim prehrambenim zahtjevima.

Svježe namirnice: Koristite svježe, sezonske i lokalno dostupne namirnice. To će poboljšati okus i kvalitetu jela te podržati lokalne dobavljače i poljoprivrednike.

Morski plodovi: Ako je hotel smješten u blizini obale ili popularne destinacije za morske plodove, uključite na jelovnik razne svježe morske plodove.

Lokalna jela: Ponudite jela koja su karakteristična za područje u kojem se hotel nalazi. To može uključivati tradicionalne specijalitete, lokalne proizvode ili lokalne recepte koji će gostima pružiti autentičan doživljaj kulture i kuhinje.

Laganija jela: U ljetnim mjesecima mnogi gosti preferiraju lagane, osvježavajuće obroke. Ponudite veliki izbor salata, svježeg voća, hladnih juha i laganih glavnih jela.

Pića: Ne zaboravite na pića. Ponudite širok izbor svježih sokova, koktela, bezalkoholnih pića, lokalnih vina i piva koja će upotpuniti obrok na terasi.

UGODAN I PRIVLAČAN AMBIJENT

Unutarnje uređenje hotelskih soba ima ključnu ulogu u stvaranju ugodnog i privlačnog ambijenta za goste. Odabir pravog dekora i posteljine ključan je za stvaranje dojmljivog i udobnog prostora koji će zadovoljiti očekivanja gostiju.

Tema i stil hotela
Prvi korak pri odabiru dekora i posteljine za hotelske sobe je uzeti u obzir temu i stil hotela. Razmislite o ukupnom konceptu hotela i ciljanoj skupini gostiju. Je li hotel suvremen, luksuzan, rustikalan ili minimalistički? Tema hotela treba biti reflektirana u dekoru i posteljini kako bi se stvorio dosljedan i kohezivan izgled.

Boje i uzorci
Odabir pravih boja i uzoraka ključan je za stvaranje odgovarajuće atmosfere u hotelskim sobama. Neutralne boje poput bijele, bež, sive ili pastelnih tonova često su popularan izbor jer pružaju osjećaj svježine i čistoće. Uzorci mogu dodati vizualni interes, ali trebaju biti umjereni kako bi se izbjegao pretrpan izgled.

Kvaliteta materijala
Kvaliteta materijala od kojih je napravljen dekor i posteljina odražava se na ukupni dojam gostiju. Odaberite visokokvalitetne materijale koji su izdržljivi, udobni i lako održavajući. Kada je riječ o posteljini, pamuk, percale, saten ili mikrovlakna često se koriste jer su mekani na dodir, izdržljivi i lako se održavaju.

Funkcionalnost
Dekor i posteljina trebaju biti funkcionalni i prilagođeni potrebama gostiju. Odaberite komade koji su praktični i lako se održavaju. Na primjer, dekorativni jastuci mogu dodati estetsku vrijednost, ali trebaju biti jednostavni za čišćenje. Posteljina treba biti lako promjenjiva i periva kako bi se omogućilo brzo čišćenje između gostiju.

Estetika i dojam
Dekor i posteljina trebaju stvoriti ugodnu i privlačnu atmosferu za goste. Pažljivo odabrani ukrasi, umjetnička djela, zavjese i rasvjeta mogu doprinijeti stvaranju dojmljivog prostora. Budite svjesni proporcija i ravnoteže kako bi se postigla harmonija u prostoru.

Prilagođenost ciljanoj skupini gostiju
Razmislite o ciljanoj skupini gostiju i njihovim preferencijama pri odabiru dekora i posteljine. Ako je hotel usmjeren na poslovne goste, naglasak može biti na funkcionalnosti i radnom prostoru. Ako je hotel namijenjen obiteljima, prostor može biti prilagođen djeci s prikladnim dekorom i posteljinom. Pažljivo planiranje i odabir pravog dekora i posteljine pomoći će stvoriti dojmljive i ugodne hotelske sobe koje će gostima pružiti nezaboravno iskustvo.