HTZ traži direktore za šest tržišta

Kristjan Staničić, direktor HTZ-a (Foto: Goran Stanzl/PIXSELL)

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do 5. travnja provodi natječaj za direktore u Austriji, Češkoj, Mađarskoj, Sloveniji, Švedskoj i Kini, izvijestili su iz HTZ-a.

Novi direktori biraju se na četiri godine, a među njima ima i onih koji su u sklopu ureda HTZ-a koje vode zaduženi za dva, pa i više tržišta. Tako je primjerice ured i direktor HTZ-a u Beču nadležan osim za Austriju i za tržište Švicarske (uz iznimku kantona Ticino), a ured u Pragu osim za Češku i za tržište Slovačke.

Najviše tržišta (ili zemalja) iz jednog ureda pokriva pak ured i direktor HTZ-a u Stockholmu, koji je osim za Švedsku nadležan i za tržišta Danske, Norveške, Finske te Litve, Latvije i Estonije.

O odabiru i imenovanju direktorima odlučivat će Turističko vijeće HTZ-a.

Natječaj za direktore HTZ-a za tih šest tržišta objavljeni su zbog skorog isteka mandata sadašnjim direktorima, od kojih su većina i prvi puta na tim mjestima tj. završavaju im prvi mandati, osim Metki Bradetić, dugogodišnjoj direktorici HTZ-a u Sloveniji.

U Austriji zadnje tri godine direktor HTZ-a je Branimir Tončinić, u Češkoj Dubravko Miholić, u Mađarskoj Ivana Herceg, a u Švedskoj Vedran Sušić.

Osim prijedloga četverogodišnjeg plana aktivnosti predstavništva, zainteresirani kandidati moraju zadovoljiti i druge uvjete natječaja, poput najmanje četiri godine radnog iskustva na rukovodećim poslovima u turizmu ili marketinga u turizmu, odnosno najmanje šest godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima.

Treba im i znanje jednog te poznavanje drugog stranog ili jezika turističkog tržišta za koje je predstavništvo nadležno, trebaju i poznavati to tržište.

“Strana predstavništva HTZ-a imaju vrlo važnu ulogu u promociji Hrvatske kao turističke destinacije, a ključna su i za održavanje kontakata s najvažnijim inozemnim partnerima. U okolnostima pandemije, koja je nažalost i dalje prisutna, a sada i u okolnostima nemilih događaja u Ukrajini, njihova uloga postaje još važnija. Unatoč brojnim izazovima naš cilj u ovoj godini ostaje isti – pozicioniranje Hrvatske kao sigurne, kvalitetne i dobro pripremljene destinacije”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.