JUICEFAST: Gotov recept za dodatne prihode i zadovoljne zaposlenike!

Bilo da poslujete u FMCG sektoru ili se bavite ugostiteljstvom, ljepotom ili treninzima, vašem biznisu prednost daju veća širina ponude i dodatna vrijednost koju pružate svojim zaposlenicima, klijentima ili gostima. Tu prednost će vam osigurati Juicefast hladno prešani sokovi i/ili gotovi obroci.

Juicefast je inovativna tvrtka koja se ističe u proizvodnji i distribuciji zdravih sokova i obroka. Osnovali su je braća David i Marko Dravinec s misijom promicanja zdravijeg načina života te je Juicefast brzo postao poznat po svojim prirodnim proizvodima koji ne sadrže aditive, konzervanse, ni dodane šećere.

Proizvodi su kreirani u suradnji s nutricionistima kako bi se osigurala optimalna nutritivna vrijednost, čime se korisnicima omogućuje da uživaju u zdravim i ukusnim sokovima te obrocima koji podržavaju njihovo opće zdravlje i dobrobit. Koriste se najkvalitetnije prirodne namirice, a voće i povrće pretvara se u zdrave obroke i sokove procesom obrade visokim hidrostatskim tlakom (HPP).

Riječ je o revolucionarnoj metodi koja, za razliku od klasične pasterizacije, sačuva okus, boju, teksturu, enzime i nutrijente u najvećoj mogućoj mjeri. „Želja nam je našim kvalitetnim proizvodima te edukacijom pomoći ljudima da se riješe sve izraženijeg problema pretilosti. Istovremeno, podupiremo lokalna obiteljska gospodarstva od kojih nabavljamo većinu sirovina, a u konačnici brinemo o prirodi kompostiranjem nusprodukata proizvodnje“, ističe David Dravinec, direktor Juicefasta.

USPJEŠAN PROBOJ NA B2B TRŽIŠTE

Juicefast je počeo kao mali startup fokusiran na sokove za detoksikaciju, poboljšanje energije, probave i imuniteta, ali je brzo proširio svoj asortiman uključujući gotove, nutritivno izbalansirane obroke i veća pakiranja sokova prilagođena poslovnom sektoru. Uvođenjem B2B modela, Juicefast je uspio proširiti svoje tržište na restorane (Square one), hotele (novootvoreni Heritage hotel Viganj) i kafiće, kao i na korporativne klijente (Rimac, Kaufland i Studenac), uspješno se pozicionirajući u B2B segmentu. Rezultati ovog poteza nadmašili su sva očekivanja.

Rast B2B segmenta poslovanja bio je brz, a Juicefast je ponudio inovativna rješenja poput većih pakiranja soka od 5 litara i praktičnih bočica od 330 ml, idealnih za ugostitelje. To im omogućuje da bez brige o količini i svježini voća u svojim objektima uvijek imaju ponudu zdravih cijeđenih sokova. Zdravi sokovi pokazali su se i kao izvrstan dodatak ponudi u salonima za uljepšavanje (Manuela Picard), fitness centrima (Speedfit, Body & mind, F45, Fire body, Anatomska centrala) i wellness objektima.

IDEALNO ZA UREDE I TVRTKE

Juicefast je također uveo liniju gotovih obroka namijenjenih uredima i tvrtkama, dizajniranih za dinamičan životni stil. Svaki obrok sadržava esencijalne hranjive tvari i koristi HPP tehnologiju za produženje njihove svježine. Ovi obroci su gotovi za samo dvije minute, što omogućava zaposlenicima da uživaju u hranjivom obroku unatoč ograničenom vremenu za pauzu, a mogućnost ranijih narudžbi dodatno skraćuje vrijeme čekanja.

Suradnja s poslovnim partnerima raste jer sve više prepoznaju vrijednost Juicefast proizvoda u osiguranju zdravih i uravnoteženih obroka tijekom radnog dana. Ovo jasno pokazuje kako autentičnost i strast u poslovanju mogu generirati pozitivne odgovore na tržištu, motivirajući Juicefast da nastavi pružati iznimnu kvalitetu i uslugu.