Kućni budžeti su osiromašeni, mnogi se još uvijek boje putovanja, i dalje se vodi računa o socijalnoj distanci; hoteli, apartmani i kuće za odmor tek se otvaraju, nade se polažu u domaće goste i posezonu… Optimisti ne gube nadu, pesimisti kažu da je turistička godina zauvijek izgubljena… Neki nisu posustali ni kad je bilo najteže.
Piše: Alma Radoš, PR i marketing ekspert
I dalje je u trendu zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno i turistički „nepotrošeno“, a nakon višemjesečne izolacije gosti su u potrazi za sigurnim i mirnim „korona free“ destinacijama u kojima nema gužvi. Upravo to mogu ponuditi Slavonci, koji nisu odustali od turizma ni kad je bilo najteže. Iskoristili su takozvani lockdown za pomno planiranje nove komunikacijske strategije prvenstveno usmjerene domaćem gostu. U trenutku kada se mnogi nisu ni snašli, u Zagrebu je početkom lipnja predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel na kojoj se zajednički predstavljaju najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeškoslavonske, Brodsko-posavske, Osječkobaranjske i Vukovarsko-srijemske. Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten način života, prekrasni gradovi… Slavonija je pravi izbor u vremenima u kojima se još se uvijek pazi na socijalnu distancu, no – s druge stane – želi se uživati u slobodi koju putovanja pružaju.
OSJETI. OKUSI. UPOZNAJ. SLAVONIJA
„Osjeti. Okusi. Upoznaj. Slavonija – ključne su poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima, koja uključuje pomno osmišljenu komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu Slavonia.Travel. Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju predstavlja pet županijskih turističkih zajednica.
Kao klaster proteklih godina zajednički provodimo promotivne aktivnosti, no u digitalno vrijeme ova je komunikacijska platforma iznimno važno mjesto za inspiraciju za putovanje i informaciju o destinaciji Slavonija“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije. Dodala je kako nova platforma – temeljena na Strateškom marketinškom planu Slavonije, kojeg je izradio Institut za turizam – nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih zajednica; detaljni sadržaji, servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama.
ODGOVOR VUKOVARA NA NOVE TURISTIČKE TRENDOVE
On je blizu, siguran je, izoliran, s očuvanom prirodom idealnom za aktivni turizam, sjajnom eno-gastro ponudom, kvalitetnim smještajem i povoljnim cijenama. Želite li krenuti na putovanje, Vukovar nikad nije bio bliže. Sjednite u automobil, sami ili s djecom, i za nekoliko sati eto vas u gradu na Dunavu i Vuki, gradu u kojem se susreću Srijem i Slavonija. Bez gužve i stresa – pravi odmor.
„Vukovarske kuće za odmor, apartmani, izletišta, hoteli i hosteli nude upravo ono što moderni putnici sada traže – slobodu i privatnost u društvu najbližih. Odlična su polazišna točka za otkrivanje grada. A intiman butik smještaj samo je jedna od sedam tema u najnovijim video klipovima, u kojima smo na moderan način predstavili atraktivnu ponudu Vukovara, upravo ono što se u ovim vremenima traži“, ističe Marina Sekulić, direktorica TZ grada Vukovara. Dodaje kako su u svibnju otvorena dva nova moderna objekta u gradu. Već prvi vikend nakon popuštanja mjera Vukovar je dočekao prve individualne goste, a zanimanje za ovaj grad neprestano raste, pa direktorica gradske turističke zajednice pozitivno gleda na budućnost i turističku godinu.
NOVI GLAMPING VILLAGE U ZAGORJU
S obzirom na još uvijek aktualne mjere socijalne distance, glamping je postao iznimno poželjan način odmora, pa je nova ponuda Terma Tuhelj kao stvorena za sve one koji u isto vrijeme traže luksuz, osamu i prekrasnu prirodu. Dok budete čitali ovaj tekst Glamping Village već će biti otvoren. Investicija je vrijedna tri milijuna eura i provodi se u suradnji s austrijskim partnerom Gebetsroitherom. Sa 36 mobilnih jedinica, wellness centrom, whirpoolom, saunama i sobama za masažu, sjajna je nadogradnja kampu Vita sa 72 parcele otvorenom prošle godine.
U vrijeme dok su još bili zatvoreni, Terme Tuhelj lansirale su odličnu kampanju „Odi, daleko od svih“, pozivajući goste na putovanje u prekrasnu prirodu Hrvatskog zagorja, bijeg iz grada, odmor od gotovo dvomjesečne izolacije. Krajem svibnja otvorili su Vodeni planet i kamp Vitu, a od 5. lipnja hotel Well s četiri zvjezdice i Svijet sauna. Ljubitelje wellness putovanja razveselili su popustom do čak 50 posto na smještaj u prva četiri tjedna od otvorenja hotela, a na internetu i u medijima poručili su da su im zdravlje i sigurnost gostiju na prvom mjestu i da se njihovi zaposlenici pridržavaju strogih smjernica koje uključuju iznimno snažne mjere higijene i dezinfekcije.
VIA BRATTIA, LUNGOMARE NA BRAČKI NAČIN
Nakon lockdowna i Brač je spreman za novu sezonu! Business Insider krajem svibnja uvrstio ga je među najljepše svjetske otoke. Brač je otok kamena, maslina i vrhunskog maslinovog ulja, atraktivnih plaža, prekrasne prirode i opuštenog životnog stila, a Supetar njegovo prvo mjesto krenete li trajektom iz Splita i pravi izbor za ljetovanje i istraživanje otoka. Supetar nudi odličan izbor hotelskog i privatnog smještaja u kojem će uživati i obitelji s djecom, ali i parovi kojima preporučamo Hotel Osam, adults only s egzotičnom kombinacijom američkobračke kuhinje.
Volite li intimu i osamu, odabrat ćete jednu od ruralnih vila s bazenom u ambijentalnim Mircima, Škripu i Splitskoj ili jedan od dva kampa u neposrednoj blizini Supetra. Od ove sezone Brač ima i novu planinarsko-turističku stazu koja u duljini 135 kilometara kruži čitavim otokom i povezuje 12 najatraktivnijih povijesnih lokacija i većinu pitoresknih mjesta.
Via Brattia izazov je za rekreativce i planinare, ali i za prave pustolove u potrazi za novim doživljajem. Uz crkvice sv. Spiridona nedaleko od Sutivana i sv. Martina iznad Bobovišća, atraktivnu Pustinju Blaca, dominikanski samostan u Bolu i franjevački u Sumartinu, baziliku sv. Ivana, uvalu Lovrečina s ostacima bazilike sv. Lovre te Mirje iznad Postira, na najdužoj bračkoj turističkoj stazi su i Zmajeva špilja iznad Murvice u kojoj su živjeli svećenici glagoljaši, Podsmrčevik – jedan od pet selačih zaseoka, Klesarska škola u Pučišćima i Muzej otoka Brača u Škripu.
Da biste na Via Brattiji vidjeli svih ovih 12 iznimnih lokaliteta trebate proći kroz većinu bračkih mjesta – od onih najpoznatijih turističkih središta poput Supetra, Milne i Bola, do ambijentalnih mjesta poput Mirca ili Ložišća, ali i najljepših uvala – Smrke, Farske, Rasotice i Lovrečine.
„Uz potporu svih jedinica lokalne samouprave otoka Brača i Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, ova „okobračka“ staza zajednički je projekt svih turističkih zajednica našeg otoka te općina Pučišća i Nerežišća. Pokret, učenje i sadržajnost, novi su turistički trendovi koji putnike obogaćuju neprocjenjivim iskustvom, a sunce i more, samo su bonus u ovoj priči“ ističe Ivan Cvitanić, direktor TZ grada Supetra, inicijator projekta, svojevrsne bračke inačice za lungomare. Šetnja makadamskih stazama oko otoka, skrivene uvale, najljepši maslinici, čisto more – ima li ljepšeg načina da provedete ljetni odmor u ova čudna vremena?!