Osnovna misao vodilja pri redizajnu Kozela bila je dodatna premiumizacija proizvoda, a krajnji rezultat je efektan matirani finiš same limenke koji ostavlja intenzivniji premium dojam, otkriva nam Marko Mamić, Trade Marketing Manager, Atlantic Grupa
Razgovarala: Marija Sedlar
S kojim novostima Kozel dočekuje novu sezonu i zašto ste se odlučili na redizajn?
Novu sezonu dočekujemo na boljoj tržišnoj poziciji no ikada do sada. S ponosom možemo ustvrditi da smo doprli do većeg broja kupaca i potrošača u cijeloj Hrvatskoj, a što nam govori da su prepoznali Kozel kao pivo najviše kvalitete, pitkog i prepoznatljivog okusa. Kada govorimo o redizajnu, kompanija se odlučila na taj iskorak na globalnoj razini kako bi dodatno naglasila premium imidž i kvalitetu piva.
Na što je stavljen naglasak pri redizajnu i po čemu se novi dizajn izdvaja od staroga?
Osnovna misao vodilja pri redizajnu bila je dodatna premiumizacija proizvoda, a krajnji rezultat je efektan matirani finiš same limenke koji ostavlja intenzivniji premium dojam. Također, jasnije je razlikovanje okusa između svijetlog i tamnog piva, layout proizvoda je čist i jasan, a palete boja su osvježene i komuniciraju moderniji identitet brenda, istovremeno zadržavajući onaj već stabilno izgrađen.
Zašto biste potrošačima preporučili ovo pivo?
Riječ je o najprodavanijem češkom pivu na domaćem, češkom, ali i svjetskom tržištu. Karakterizira ga iznimna pitkost i kvaliteta koja proizlazi iz vrhunskih sastojaka, a ujedno je i najnagrađivaniji češki lager u svijetu. Usprkos činjenici da je riječ o uvoznom premium pivu, odlučili smo ga učiniti dostupnijim hrvatskim potrošačima cjenovno ga pozicionirajući na razinu domaćeg mainstream piva čime doprinosimo kako kvaliteti ponude na tržištu, tako i zadovoljstvu samih potrošača.
Kakva su očekivanja i utječe li korona-kriza na prodaju?
Sa zadovoljstvom mogu ustvrditi da su kupci i potrošači u Hrvatskoj prepoznali i nagradili sve prethodno navedene kvalitete Kozel piva: kakvoću, okus, prepoznatljivost i dostupnost, što se manifestira sve većom konzumacijom i udjelom na tržištu. Time je naša prodaja u prva četiri mjeseca veća no što je to ikada do sada bio slučaj. Također, zahvaljujući raznovrsnom i dobro ciljanom odabiru marketinških aktivnosti, dali smo i dodatan poticaj prodaji.
Kakvi su planovi za ostatak godine?
Ohrabreni dosadašnjim rezultatima planiramo određene novosti na tržištu, kao i implementaciju dodatnih marketinških aktivacija. Unatoč globalno nepovoljnih ekonomskim trendovima, vjerujem da će u pogledu Kozela i ostatak godine biti uspješan kao i njezin početak.