Luksuzni Grand Hotel Brioni otvorio svoja vrata

Arena Hospitality Group otvorila je vrata luksuznog i novouređenog Grand Hotela Brioni. Smješten uz obalu na pulskoj Verudeli preko puta Brijuna, suvremen i glamurozno opremljen hotel čini jedinstveni biser Pule i oazu raskoši s prekrasnim pogledom na Brijune, otvoreno more i pitoresknu obalu.

Hotel ima 227 luksuznih soba i apartmana, a ekskluzivan osjećaj rezultat je pomno isplaniranog uređenja, prožetog profinjenom elegancijom, sivom bojom s plavim detaljima i toplim tonovima drveta, umjetničkim i morskim detaljima. Za uređenje svake sobe odabrana su djela lokalnih umjetnika koja daju dojam da je svaka soba prava mala umjetnička rezidencija. Hotel je opremljen sustavom pametnih hotelskih soba koji je u skladu s najnovijim trendovima i tehnologijama. Gosti tako mogu obaviti online check in, a vrata soba se otključavaju digitalnim ključem putem vlastitog pametnog telefona

„Inspiriran naslijeđem, a dizajniran za budućnost, Grand Hotel Brioni vraća svoj legendarni status 50 godina nakon prvog otvaranja. Sada je potpuno preuređen i prilagođen kozmopolitima 21. stoljeća koji će uživati u luksuzu okruženom predivnom prirodom i nenadmašivim pogledom na otvoreno more i Brijune. Grand Hotel Brioni svojim gostima nudi savršeno iskustvo odmora, relaksiranja i uživanja u bogatoj gastronomskoj ponudi“, izjavila je povodom otvorenja Manuela Kraljević, članica Uprave i direktorica marketinga i prodaje Arena Hospitality Group.

Gosti mogu uživati u bogatoj ponudi zona za SPA i wellness Gemma di Brioni koja se prostire na 1.300 četvornih metara. Impresivno uređenje zaokruženo je impozantnim infinity bazenom dugim 60 metara. Grand Hotel Brioni mjesto je i vrhunske gastronomske ponude, predvođene chefom Lukom Jukićem i sa čak 4 restorana u hotelu, namijenjene svima koji žele uživati u vrhunskim delicijama, bilo da su ljubitelji mesa ili ribljih specijaliteta.

U ponudi hotela je i poslovni centar koji čine višenamjenske kongresne dvorane opremljene prema najvišim standardima za sve korporativne potrebe. Turistička ponuda Hrvatske ovim ulaganjem je dobila novu atraktivnu destinaciju koja će biti poželjna gostima iz cijelog svijeta zbog bogate povijesti i luksuznog uređenja s vrhunskom gastro ponudom i zonama za opuštanje i ljepotu.

Za glamurozan i luksuzan osjećaj gostima su svakodnevno na raspolaganju ekskluzivni tretmani s svjetski poznatim brendom Gemology. Riječ je o renomiranom kozmetičkom brendu koji ima jedinstven koncept luksuzne njege kože sa znanstveno dokazanim rezultatima. Rituali za njegu i opuštanje s proizvodima Thalgo inspirirani su spa tretmanima iz starog Rima. 11 tretmana za lice i 10 tretmana za tijelo gostima će pružiti tako potrebno osvježenje i relaksaciju, a ponavljanjem će se njihov učinak produžavati. Cijela spa i zen zona inspirirana je ritualima hedonizma koji osvježavaju cijelo tijelo, a i duh jer su iznimno opuštajući, ali djeluju i na jačanje imuniteta, poboljšavaju cirkulaciju i disanje.