Mövenpick Zagreb svečano obilježio ulazak na hrvatsko tržište

Nedugo nakon što je hotel Mövenpick Zagreb službeno otvorio svoja vrata prvim gostima u lipnju ove godine, sinoćnje događanje je bilo rezervirano za druženje s vjernim klijentima i poslovnim partnerima u opuštenoj atmosferi uz  glazbeni program inspiriran Frankom Sinatrom. Više od 200 uzvanika iz poslovnog i turističkog sektora imalo je priliku uživati ​​u taktovima nekih od najpopularnijih jazz i swing hitova u izvedbi Marka Tolje koji je vjerno dočarao atmosferu New Yorka 30-ih godina, kao i legendarnog hotela New Yorker u kojem je veliki Nikola Tesla proveo posljednjih 10 godina svog života a koji je bio ključna inspiracija kako za dizajn tako i za filozofiju Mövenpick Zagreb hotela.

Uz izražavanje zahvalnosti lojalnoj klijenteli koja je ukazala povjerenje novom hotelu tijekom prva tri mjeseca poslovanja, svečana proslava otvorenja imala je za cilj podrobnije predstaviti sam proizvod lokalnom tržištu kako bi svi gosti iskusili čari švicarskog gostoprimstva, uključujući vrhunsku ponudu hrane i pića kao i personaliziranu, srdačnu uslugu, po kojoj ovaj objekt polako postaje prepoznatljiv.

“Uzimajući u obzir izvrsne poslovne rezultate tijekom posljednja tri mjeseca, uvjeren sam da je najbolji period za Mövenpick Zagreb tek pred vratima. Ohrabrujuće je, motivirajuće i jednostavno divno vidjeti toliko poznatih i odanih naših klijenata i partnera. Uvjeravam vas da moj tim i ja svakodnevno ulažemo maksimalne napore kako bismo kreirali vrhunsko iskustvo za sve naše goste kada govorimo o uslugama smještaja, kongresno-banketnim sadržajima i ostaloj hotelskoj ponudi“, izjavio je Mincho Pachikov, generalni direktor hotela Mövenpicku Zagreb.

Budući da je brend Mövenpick sinonim kulinarske izvrsnosti još od davne 1948. godine, gosti su imali jedinstvenu priliku iskusiti koncept Bistronomie kojim vješto vlada glavni kuhar Tomislav Varga. Dok ovaj koncept, temeljen na sofisticiranoj verziji brasserie kuhinji, postaje sve popularniji na međunarodnoj kulinarskoj sceni, među hrvatskim sladokuscima predstavljen je po prvi put. Simbolični ritual Sat čokolade, posebno pripremljena jela s potpisom ovog brenda te zdravi izbor raznih osvježavajućih pića samo su dio Bistronomie priče novog zagrebačkog hotela.

Mövenpick Zagreb prvi je hotel u Hrvatskoj ove vodeće međunarodne premium marke. “Otvorenje Mövenpicka Zagreb u lipnju ove godine, koje danas obilježavamo u ovako svečanom ozračju, ušlo je u povijest – ovo je prvi Accorov hotel u Zagrebu, glavnom gradu Hrvatske. Naša vrlo uspješna suradnja s našim strateškim partnerom tvrtkom MPPD i naši dosadašnji rezultati inspiriraju nas da zajedno razmotrimo i suradnju ne nekim budućim projektima – u Zagrebu i Hrvatskoj. općenito”, dodaje Sabyna Bartyzel, viša potpredsjednica hotelskih operacija za istočnu Europu grupacije Accor.

Povjerenje u strateško partnerstvo s Accorom, najvećom međunarodnom hotelskom grupacijom u Europi, izrazio je i Andrija Antić, predsjednik Uprave tvrtke MPPD. “Vrlo brzo tržišno pozicioniranje hotela u destinaciji učvrstilo je naše povjerenje u Accor koji se pokazao kao najbolji izbor za strateškog partnera ali i općenito za daljnji razvoj mreže premium hotela na hrvatskom tržištu”, navodi Antić.

Uistinu značajan trenutak bila je najava nadolazeće globalne humanitarne inicijative brenda Mövenpick „Kilogrami dobrote“ (org. Kilos of Kindness), prvi put predstavljene u Hrvatskoj. Cilj akcije je pružiti ruku mladima u potrebi prikupljanjem osnovnih školskih, higijenskih i odjevnih potrepština. SOS Dječje Selo, službenog partnera Mövenpicka Zagreb za inicijativu, predstavljala je nacionalna direktorica Višnja Tuškan-Krupić, koja je zahvalila hotelskom timu na suorganizaciji kampanje te kazala kako je uvjerena da ovaj dan označava početak dugogodišnje plodne suradnje.

 

Aktivnost koja je svakako donijela dodatno uzbuđenje bilo je nekonvencionalno predstavljanje hotela koje je zamišljeno kao obilazak svijeta s tri izvanredne stop-over destinacije; Pariz, Istanbul i New York. Zahvaljujući promišljenoj ideji imenovanja svake od 104 sobe za goste po drugom živopisnom gradu, uzvanici su imali priliku doživjeti jedinstveni trenutak karakterističan za svaku odabranu destinaciju.

Mövenpick Zagreb ne samo da zapošljava neke od najboljih profesionalaca u hotelijerstvu, već i sam stvara vrhunske talente. U skladu s Accorovim snažnim fokusom na razvoj talenata za budućnost, hotel već surađuje s lokalnim srednjim strukovnim školama specijaliziranim za turističko-ugostiteljsku djelatnost, kao i s nekoliko uglednih hrvatskih i međunarodnih sveučilišta.

U konačnici, filozofija Movenpick brenda nije samo puko zadovoljavanje potreba gostiju već i čitave zajednice. Prilog u tome govori i snažna ekološka osvještenost, uključujući i primjenu najmodernijih digitalnih rješenja u komunikaciji s gostima kojima se eliminira potrošnja papira i uporaba plastike a sve kako bi se postigao balans između potpunog uživanja u hotelskoj usluzi gostiju i brige za bolji svijet i svjetliju budućnost.