Prije isporuke kupcima, gomilaju se u skladištima i u dostavnim vozilima špeditera. Riječ je o kartonskoj ambalaži, oblogama od valovitog kartona, zaštitnim folijama i vrećicama. U Geberitu se kontinuirano radi na smanjenju materijala potrebnog za pakiranje proizvoda uz istovremeno zadržavanje kvalitete pakiranja.
Glavni cilj: zaštita u transportu
Jedno je sigurno: ambalaža štiti proizvode za vrijeme transporta, a Geberit proizvodi dobro su pakirani. Konstanze Smith, inženjerka pakiranja u Geberitu, objašnjava: “Naravno, funkcionalnost pakiranja je najvažnija: proizvod mora doći do kupaca siguran i neoštećen.” Ipak, postavljaju se pitanja poput: Moraju li kutije doista biti tako glomazne? Kolika količina materijala za ispunu je doista potrebna? Zajedno sa Želimirom Blaževićem, voditeljem projekata, i Adrianom Hämmerlijem, voditeljem proizvoda, krenula je u smanjenje veličine ambalaže za tuš WC uređaje Geberit AquaClean Mera i Geberit AquaClean Sela Round.
Za trećinu manje materijala
Rezultat: od početka 2024. dva modela Geberit tuš WC uređaja isporučuju se kupcima u manjem pakiranju kojim se lako može rukovati. I kutije i zaštitne obloge od valovitog kartona značajno su smanjene – za više od trećine u odnosu na staru ambalažu. Samo ovo smanjenje veličine i težine pakiranja smanjuje ugljični otisak dvaju proizvoda – s pakiranjem za Geberit AquaClean Mera, godišnje smanjenje emisije CO2 iznosi gotovo 70 tona, a s Geberit AquaClean Sela oko 20 tona. Želimir Blažević, voditelj projekata u Geberit Apparate AG, zadovoljan je: “Zahvaljujući dobroj suradnji s dobavljačem, uspjeli smo proizvesti istu kvalitetu s manje materijala.”
Početak je već napravljen
U drugoj polovici godine, reducirat će se pakiranja i za određene tipke za aktiviranje ispiranja. Tipke Geberit Sigma01, Sigma20 i Sigma30 također će imati manje kartonske kutije lake za nošenje i neće biti potrebe za korištenjem plastičnih vrećica. Prema riječima Konstanze Smith: „U budućnosti ćemo pakiranje prilagoditi određenim proizvodima. Osim toga, nastavit ćemo tražiti rješenja kako bismo pakiranje Geberit proizvoda učinili održivim, sigurnim i prilagođenim kupcima.” Pakiranje tipki za aktiviranje ispiranja smanjeno je za 10% i ima veliki utjecaj.“