Opatija spremna za nastavak turističke sezone

Sezona u Opatiji “hvata zalet“ za predstojeće ljetne mjesece u kojima se očekuje povratak gostiju u hotele i privatni smještaj. Prema anketi, trenutno stanje bookinga za lipanj, srpanj i kolovoz je u prosjeku oko 30 posto u odnosu na 2019.

Iako mjerama zaštite od širenja koronavirusa hotelima nije bio zabranjen rad, opatijski su se hotelijeri iz poslovnih, ali i sigurnosnih razloga odlučili privremeno zatvoriti svoje objekte, ali već s početkom svibnja dio hotela ponovo je otvorio svoja vrata. Trenutno rade dva hotela: Villa Kapetanović i hotel Navis, a od 11. svibnja otvaraju se i hotel Bevanda, Mali raj, Villa Dubrava i Pansion Učka. Većina hotelijera najavila je otvaranje krajem svibnja i početkom lipnja, što najviše ovisi o otvaranju granica.

Hotelijeri, što se osobito odnosi na manje hotele, htjeli su pričekati trenutak u kojem će moći ponovo ponuditi potpunu uslugu, koja uz smještaj uključuje i ugostiteljstvo, odnosno hotelske restorane kojima je ponovo dozvoljen rad. Stoga će, poštujući sve propisane zaštitne i sanitarne mjere, sada ponovo biti otvoreni za posjetitelje, a pozitivan znak je da već postoje upiti i prve rezervacije.

Uz hotelijere, značajni dio turističke privrede u Opatiji čini i privatni, obiteljski smještaj te su i iznajmljivači spremni za prihvat gostiju.

Jednako tako, najavljena su i otvaranja ugostiteljskih objekata, gradskih kavana, restorana te caffe barova koji će biti spremni dočekati opatijske goste, a gradske trgovine već su započele s radom. Prema anketi koju je provela TZG Opatija trenutno stanje bookinga za lipanj, srpanj i kolovoz je u prosjeku oko 30 posto u odnosu na prošlu godinu, a očekujemo goste s naših tradicionalno najjačih tržišta, iz Austrije, Njemačke, Hrvatske, Slovenije i Mađarske.

“Velika prednost Opatije pritom je stoljetni status lječilišne destinacije, koja će sasvim sigurno biti dodatna motivacija prilikom planiranja turističkih putovanja u vremenu kada je fokus čitavog svijeta upravo na zdravlju“, kazala je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

Turistička zajednica grada Opatije ni tijekom mjeseci “karantene“, odnosno najstrožih mjera zaštite, nije zanemarila promociju na stranim i domaćem tržištu kontinuirano promovirajući atraktivnosti i ljepote Opatije putem društvenih mreža i digitalnih kanala.

“Kroz kampanju smo pozvali sve goste da planiraju svoj dolazak u Opatiju, a prema najavama, taj dolazak bi uskoro mogao postati i realnost. Promotivni video ‘Dream today, visit Opatija tomorow’ uz originalno izdanje na engleskom jeziku prilagođen je i za goste s njemačkog i slovenskog govornog područja. Putem različitih digitalnih platformi, u vrlo kratkom vremenu, opatijsku video razglednicu pregledalo je više od 50.000 stranih i domaćih korisnika“, naglasila je Suzi Petričić.