Thinking about food? Are you… Poco Loco? Tada ste spremni za Poco Loco Fusion & Cocktail Bar u Starom gradu u Dubrovniku. Zanimljivo ime Poco Loco i zvučni slogan s početka teksta djelo je agencije za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš koja potpisuje vizualni identitet i komunikacijsku strategiju prateći osebujni karakter samog restorana.
Poco Loco je zamišljen kao kombinacija cocktail bara i fusion restorana. Nekada se tu radilo o dva različita ugostiteljska objekta smještena na suprotnim stranama trga Bunićeva poljana, u dvama tipološki sasvim različitim prostorima. Kako bi se ta dva prostora uspješno povezala u jednu originalnu priču, investitor je prošle godine odlučio udružiti objekte zajedničkom terasom pri čemu je u jedan dio smještena kuhinja, a u drugi šank.
Ime Poco Loco i slogan Thinking about food? Are you…Poco Loco? prate ilustracije inspirirane Hermann Rorschachovim testovima u kojima gost može vidjeti razne gastro motive. Sam logotip nije fiksan već se preslaguje i mijenja na raznim aplikacijama u prostoru, signalizaciji i materijalima.
U interijeru dominira metalni svjetleći logotip koji se uklapa u elegantni stil uređenja, a potpisuje ga Filip Gordon Frank, koji pojašnjava: „U manji prostor smješten je šank koji, ako zanemarimo omanji volumen toaletnog prostora, zauzima gotovo cijeli lokal. Kako se u sezoni gotovo sav posao odvija na terasi, nije bilo potrebe za smještanjem sjedećih mjesta u samome lokalu. Spomenuti prostor nalazi se u zaštićenom objektu pa su zahvati morali biti izvedeni poštujući zatečenu arhitekturu. Tako su, primjerice, stropne štukature morale ostati u izvornom obliku. Volumen postojećeg toaleta dematerijaliziran je ‘oblačenjem’ zidova u zatamnjena ogledala, a zbog ograničenosti prostora, vodeći se istom analogijom, u ogledala je ‘obučen’ i šank. Zidovi su tretirani dekorativnom žbukom kako bi se zadržao duh minulih vremena.“
S druge, pak, strane, prostor u kojem je smještena kuhinja prava je slika ostataka starih dubrovačkih interijera s kamenim zidovima s kojih je već odavno otpala žbuka. Za potrebe projekta svi su zidovi sanirani, a zahvat se sveo na oblikovanje šanka i pulta za izdavanje hrane. Cilj dizajnera bio je da se maksimalno naglasi dojam monumentalnosti koji ostavljaju stari kameni zidovi na svakoga tko uđe u prostor, a terasa je u neku ruku tampon zona između ta dva prostora.