Jadranski luksuzni hoteli u višemjesečnu, temeljitu obnovu Hotela Supetar u Cavtatu, koji je do prošle godine poslovao kao hotel s tri zvjezdice, uložili su gotovo 2 milijuna HRK po sobi.
Smješten u originalnoj trokatnoj privatnoj vili iz 1920.-ih godina, na cavtatskoj rivi, s pogledom na otvoreno more i cavtatski zaljev, Hotel Supetar je nakon obnove postao luksuzno boutique utočište čiji dizajn potpisuje STUDIO LACROMA u suradnji s Katarinom Alamat Kusijanović.
Izgrađen u tipičnom tradicionalnom stilu, s bujnim mediteranskim vrtovima i prozračnim prostorima, hotel raspolaže sa 16 prostranih, elegantnih i individualno dizajniranih soba sofisticiranog dekora a interijere Hotela Supetar krasi eklektična mješavina vintage namještaja i privlačnih arhitektonskih i art deco detalja.
Novost u ponudi je infinity edge bazen okružen bujnim mediteranskim vrtom te lounge bar gdje gosti mogu uživati u svježini vrta u stiliziranim sjedećim garniturama od kovanog željeza te foteljama od pruća.
Posebna pažnja posvećena je gastronomiji, te će gosti imati prilike uživati u mediteranskim i autentičnim specijalitetima u romantičnom al fresco ambijentu s otvorenom terasom. Jelovnik je osmišljen tako da se fokusira na proizvode iz mora, sezonske specijalitete i domaće svježe namirnice, uključujući citruse i bilje iz hotelskog vrta.
Kako bi ugodio nepcima ljubitelja vina, novootvoreni Wine Bar nudi selekciju najboljih internacionalnih i domaćih vina uz izbor odabranih specijaliteta. Vinska karta uključuje najfiniji izbor lokalnih sorti s naglaskom na dubrovačku malvasiju, lokalnu autohtonu bijelu vinsku sortu iz Konavala.
Od dodatnog sadržaja, Hotel Supetar nudit će kompletnu 24-satnu concierge uslugu.
Posebna zanimljivost vezana za Hotel Supetar je da su za vrijeme obnove pronađeni ostaci antičkog naselja Epidaurum. Artefakti pronađeni na lokaciji Hotela Supetar bit će izloženi u obližnjem muzeju.
Ulaganjem u temeljitu obnovu hotela Supetar, Jadranski luksuzni nastavljaju s poslovnom politikom kontinuiranog investiranja u kvalitetu i u repozicioniranje svojih hotela, a samim tim i podizanjem vrijednosti destinacije.