Popularni američki veganski burger od sada dostupan i u Hrvatskoj

METRO Cash & Carry Hrvatska prvi je trgovački lanac u Hrvatskoj koji je na svoje police uvrstio The Beyond Burger – inačicu street-food specijaliteta izrađenog od biljnih proteina koji je već osvojio američko tržište. Burger od biljnih proteina razvila je tvrtka Beyond Meat specijalizirana za proizvodnju namirnica na biljnoj bazi, a profesionalni kupci koji svojim gostima žele ponuditi održiviji meni odsada ga mogu potražiti u svim METRO veleprodajnim centrima u Hrvatskoj.

Posjetiteljima METRO-ovog Masterclassa „Beyond Burger: The future of protein“ koji je održan u sklopu R’n’B Weekend festivala u Zagrebu, chef Tomislav Nikšić i food blogerica Anita Kozina pokazali su kako najbolje pripremiti burger od proteina budućnosti te kako će trend zamjene mesa alternativnim proteinima utjecati na ugostitelje i preferencije suvremenoga gosta.

METRO je uvrstio The Beyond Burger u svoju ponudu kako bi dodatno proširio ponudu ekološki-osviještenih i održivih namirnica te na taj način zadovoljio raznolike potrebe ugostitelja. The Beyond Burger prvi je veganski burger na svijetu koji izgleda, priprema se i zadovoljava apetit poput mesnog burgera, a ne sadrži soju, gluten, niti genetski modificirane sastojke.

„METRO Hrvatska sa zadovoljstvom predstavlja The Beyond Burger ugostiteljima i chefovima. Ovo je još jedan korak ka proširenju naše ponude inovativnim i održivim proizvodima koji će obogatiti menije naših profesionalnih kupaca. METRO posjeduje snažnu viziju i čvrsto uvjerenje u dobrobiti održive i raznolike ponude, pa je stoga naša misija ispuniti visoka očekivanja naših kupaca i partnera“, izjavio  je Vlatko Zovko, direktor nabave i ponude za svježu prehranu tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska.

METRO AG proglašen je vodećom svjetskom kompanijom prema Dow Jones indeksu održivosti četiri godine za redom, u kategoriji Prodaje prehrambenih namirnica (Food & Staples Retailing).

Proširenjem ponude The Beyond Burgerom METRO nastavlja  svoja ulaganja u održiviji asortiman i cjelokupno poslovanje. U sklopu inicijative METRO Plastics, METRO će implementirati mjere kojima će umanjiti količinu konvencionalne jednokratne plastike koju kompanija svakodnevno koristi u 36 zemalja u kojima posluje. METRO će i svojim kupcima omogućiti da u vlastitom poslovanju jednokratnu plastiku zamijene održivijim rješenjima, razvojem ambalaže koja se može reciklirati, koristiti za kompost ili koristiti višekratno.