Predstavljamo: Grand Park Hotel Rovinj – najluksuzniji hotel na Jadranu

Otvorenjem Grand Park Hotela Rovinj, Adris grupa dovršila je uređenje zone Monte Mulini, jedne od najluksuznijih turističkih zona na Jadranu. Zona, u neposrednoj blizini starogradske jezgre Rovinja, obuhvaća hotele Monte Mulini (2009.), boutique hotel prilagođen najvišim standardima luxury leisure gostiju i Lone, prvi hrvatski design hotel, otvoren 2011. te nedavno preuređen hotel Eden. U neposrednoj blizini nalaze se i šetnica te plaža Mulini Beach, preuređene 2014. U uređenje zone kojom je Rovinj preoblikovan u luksuznu turističku destinaciju, Adris je ukupno uložio 1,5 milijardi kuna.

Najveći dio investicija odnosi se upravo na Grand Park Hotel Rovinj, čija je gradnja započela 2017. Riječ je o najvećoj pojedinačnoj investiciji Adris grupe u turistički dio posla, vrijednoj gotovo 700 milijuna kuna.

Grand Park Hotel Rovinj kategorizacije 5 zvjezdica dio je Maistra Collection brenda koji objedinjuje hotele najviše kategorije. Ovo je još jedna suradnja Adrisa i domaćeg arhitektonskog studija 3LHD koji potpisuju arhitekturu hotela Lone, Adriatic i Mulini Beach plaže. Jedinstvena lokacija i specifična konfiguracija terena nadahnuli su kaskadni tip gradnje i realizaciju desetak tisuća kvadrata zelenog krova pa je hotel vizualno vrlo atraktivan i gotovo stopljen s okolnim zelenilom.

Na šest etaža raspoređene su 193 sobe i 16 suiteva, ukupnog kapaciteta 500 gostiju. Uz pogled na more i grad, sve sobe imaju prostrane terase sa zelenim vrtovima, a njih 53 ima i manje hidromasažne bazene, tzv. plunge pool. Zanimljivo je da su bazeni, ulazni lobi i recepcija, restorani i kongresne dvorane na najvišoj etaži, a sobe na nižim razinama. Uz arhitekte i projektante, svi angažirani izvođači radova su iz Hrvatske.

Unutrašnje uređenje potpisuje milanski studio Piera Lissonija – Lissoni Architecture. Inspiriran Mediteranom, u dizajnu su korišteni pretežno prirodni materijali poput raznih vrsta kamena i drva. U hodnicima prevladavaju tamnije plave, a u sobama svijetle boje, odnosno sivi, bež i zemljani tonovi.

Ključan dio dizajna jest i izbor umjetnina za zajedničke prostore i sobe. Svaki od zastupljenih umjetnika boravio je određeno vrijeme u Rovinju pa je doživljaj grada i destinacije unio u svoje umjetničko djelo koje će krasiti hotelske prostore. Vizualni identitet hotela potpisuje agencija Bruketa&Žinić&Grey.

U šest hotelskih restorana i najizbirljiviji će gosti pronaći nešto za sebe. Uz najluksuzniji signature restoran, Cap Aureo, sa spektakularnim pogledom na grad i marinu, gosti u Viva Eufemia Lobby Bar mogu, uz ostalo, uživati u cigarama i najvećem izboru šampanjaca u Hrvatskoj. Grand Park Hotel Rovinj ima i najveći i najluksuzniji spa&wellnes centar u Istri. Àlbaro Spa&Wellness prostire se na 3.800 kvadratnih metara unutrašnjeg i vanjskog prostora na dvije etaže, uključujući i prostor s tri vanjska bazena na vrhu hotela.

Prizemlje hotela zamišljeno je kao nastavak urbanog tkiva Rovinja te povezuje centar grada s uvalom Lone, odnosno obližnjom park-šumom Zlatni rt. Šetnica Lungo Mare Plaza, stanovnicima i posjetiteljima Rovinja omogućuje ugodnu šetnju i uživanje u barovima i restoranima. Tu se nalaze i brojne trgovine uključujući i ekskluzivnu trgovinu Park Concept Store. Novi je hotel otvorio gotovo tristotinjak novih radnih mjesta. S obzirom na visoko personaliziranu ponudu na najvišoj razini, svi su zaposlenici prošli višemjesečne intenzivne edukacije i usavršavanja u suradnji i s, primjerice, Ècole hôtelière de Lausanne, jednom od najboljih škola za hotelski menadžment u svijetu.

„Vjerovali smo u ovaj projekt, u snagu naše tvrtke, u znanje i odvažnost naših zaposlenika, ali i u potencijale i komparativne prednosti naše zemlje. Nisu nas obeshrabrile ni nepovoljne socio-ekonomske prilike, ni antipoduzetnički mentalitet, ni birokratsko-administrativna zanovijetanja. U svojim poslovima ne pristajemo na osrednjost. Slijedimo načela poslovne izvrsnosti i u tome ćemo ustrajati“, poručuje predsjednik Uprave Adris grupe, mr.sc. Ante Vlahović.