U srijedu, 17. siječnja, u Boileru u Splitu, METRO, partner MICHELINA, uručio je prve MICHELIN zlatne plakete u Hrvatskoj restoranima Zrno Soli i il Ponte. Dodjelom MICHELIN zlatnih plaketa Hrvatska se svrstala u mali broj zemalja koje, uz tradicionalna priznanja kao što su zvjezdice, Bib Gourmand i preporuke, ima i restorane s zlatnim plaketama.
MICHELIN izazov zlatne plakete pokrenut je 2020. godine i riječ je o kreativnoj inicijativi putem koje se želi potaknuti angažman i povećati vidljivost ugostitelja na društvenim mrežama, kako bi privukli još više gostiju i dodatno osnažili povezanost s MICHELINOM. Zemlje koje imaju restorane nagrađene zlatnim plaketama su Francuska, Njemačka, Italija, Španjolska, Portugal i Austrija.
„Iznimno smo ponosni što se dodjelom prvih zlatnih MICHELIN plaketa Hrvatska svrstala među vodeće turističke i ugostiteljske zemlje, što je još jedna potvrda kako kvaliteta hrvatskog ugostiteljstva raste iz godine u godinu. Znamo da se MICHELINOVA priznanja dobivaju na temelju pet jedinstvenih kriterija: kvaliteta proizvoda, majstorstvo kuharskih tehnika, harmonija i ravnoteža okusa, osobnost kuhara izražena u kuhanju i dosljednost. Ako to želimo sumirati, kreativnost je zajednički nazivnik temeljem kojeg neki restoran dobiva svoje mjesto u vodiču. Upravo je zato cilj ovog natječaja bio prenijeti kreativnost koji taj restoran nedvojbeno ima na društvene mreže i iskazati ju vizualno. Čestitam ovogodišnjim dobitnicima“, izjavio je Imre Horváth, predsjednik Uprave tvrtke METRO Hrvatska.
Partner ovogodišnje dodjele MICHELIN zlatne plakete je Hrvatska turistička zajednica.
METRO je dugogodišnji partner MICHELINOVOG vodiča koji je međunarodna referenca za fine-dining. Ovom suradnjom METRO želi dodatno istaknuti svoju predanost sektoru ugostiteljstva i hotelijerstva i pružiti mu profesionalnu podršku koju treba i zaslužuje. Lista svih restorana uvrštenih u MICHELIN vodič za 2023. može se pronaći na poveznici.