Sirana Gligora ponovo ima najbolji sir Centralne i Istočne Europe!

454

Natjecanje World Cheese Awards u Londonu održano je 17.11.2017, a u konkurenciji je bilo više od 3.000 sireva iz cijeloga svijeta. Sireve su ocjenjivali najbolji svjetski suci – degustatori iz Europe, SAD-a, Austalije, Meksika, Kanade, Južne Amerike i Japana.

Ovaj put je u Kolan na otoku Pagu preko Sirane Gligora došlo čak devet medalja, od čega četiri zlata. U kategoriji ovčjih sireva zlatni su Paški ekstra stari iz 2016. i Likotin sir iz mošta, a u kategoriji sireva iz više vrsta mlijeka Gligorin dvostruki trofejist – Dinarski sir i Liburjan, sir iz mješavine tri vrste mlijeka. Od ostalih nagrada srebro su dobili Paški sir iz 2017. i Paški iz maraske, te Kozlar ekstra zreli. Broncu su dobili sir s tartufima Kupidov sir i mješani sir Žigljen.

Uz Siranu Gligora, koja je pojedinčano ostvarila najbolji rezultat na ovom natjcanju, vrijedne nagrade iz Hrvatske su dobili i Paška sirana te Agrolaguna. No najveća nagrada za Hrvatske proizvođače na ovom natjecanju je ipak Trofej za najbolji sir Centralne i Istočne Europe kojeg je dobio upravo Paški sir ekstra stari Sirane Gligora. Od zemalja koje su se natjecale u toj skupini valja nabrojiti Njemačku, Austriju, Slovačku, BiH, Srbiju, Estoniju i naravno, Hrvatsku.

“Ovo natjecanje je posebno za nas po tome što smo dobili do sada najveći broj nagrada za razne sireve, ali je to isto tako i još jedna u nizu potvrda da Paški sir zbilja pripada samoj eliti svjetskih gastro proizvoda. Pogotovo što smo samo prije nekoliko mjeseci dobili i prvo mjesto za Paški sir na najvećem svjetskom natjecanju u Nantwichu. Zadovoljni smo što je ovo natjecanje pokazalo da su i naši novi proizvodi, poput Liburjana i Likotinog sira, u samom svjetskom vrhu po kvaliteti”, izjavio je Šime Gligora, direktor Sirane Gligora.

“Vrhuski rezultati na ovim najtjecanjima plod su dugotrajnog rada na kvaliteti od strane obitelji Gligora i svih djelatnika u sirani. Dobro je što i naši ostali proizvođači sireva iz godine u godinu dobivaju sve bolje ocjene, a to može svima biti poticaj da se nastavi ulagati u kvalitetu proizvoda, jer jedino kvalitetom možemo konkurirati na svjetskim tržištima i podizati nivo naše turističke gastro ponude”, zaključio je Gligora.