Svečano otvoren The Isolano, prvi otočni Marriott u Hrvatskoj

U četvrtak je u gradu Cresu svečano otvoren hotel The Isolano, koji pripada luksuznoj liniji Autograph Collection by Marriott hotela. Ujedno je riječ o prvom Marriottovom hotelu na nekom od hrvatskih otoka ali i prvom Autograph Collection hotelu u Hrvatskoj.

Autograph Collection označava boutique luksuzne hotele kategorizirane s pet zvjezdica, a koji naglašavaju autentičnu lokalnu kulturu i odaju počast arhitektonskom, interijerskom i turističkom artizmu. Autograph Collection u svome portfelju broji više od 300 hotela smještenih na najatraktivnijim lokacijama u čak 50 zemalja svijeta. Sada je na tu kartu upisana i Hrvatska, a što se preklapa s nastojanjima privlačenja velikih turističkih investicija i transformacije domaćeg turizma u održivu, strukturiranu i luksuznu industriju.

Riječ je o investiciji od 17 milijuna eura koja je započeta prije tri godine, a iza koje stoji tvrtka Valdarke d.o.o. uspješnog hotelskog menadžera i rođenog Cresanina Nikole Avrama.

Na svečanom domjenku na kojem se točio prestižni Rose dalmatinske vinarije Markus nastupila je ženska klapa Teha te folklorno društvo Orlec, a uz posjete državnog tajnika u Ministarstvu turizma Roberta Pende, dožupanice Primorsko-goranske županije Marine Medarić te gradonačelnika Cresa Marina Gregorovića, posebno je važan bio posjet Pankaja Birle, potpredsjednika Marriott Internationala za srednju i istočnu Europu.

“Kad smo prije nekoliko godina kretali u ovaj projekt trebali smo odlučiti za koji segment ćemo se specijalizirati unutar Marriottove obitelji. Nije bilo sumnje da to bude Autograph Collection. Zato što nam je misija od prvoga dana bila spojiti lokalne i globalne vrijednosti. Htjeli smo da svaki kamen hotela priča priču o Cresu, hrvatskoj obali i tradiciji ali na suvremen i moderan način koji dolikuje ovom mikro prostoru koji je još uvijek jedan neistraženi biser hrvatskog primorja. Mislim da smo u tome uspjeli. Podigli smo objekt koji je održiv, zeleno prihvatljiv, koji zapošljava lokalno stanovništvo, koji u svom meniju koristi čak 95 posto namirnica s otoka Cresa i čiji je dizajn interijera i eksterijera svojevrsni hommage otoku na kojem sam se rodio i proveo neke od najljepših trenutaka u životu. Upravo s takvim pristupom podižemo destinaciju i slijedimo ključnu strategiju hrvatskog turizma čiji su glavni stupovi održivost, kvaliteta i autohtonost. Poseban naglasak stavit ćemo na očuvanje lokalnog identiteta i zaštite okoliša te jačanja i afirmacije aktivnosti od kojih će benefita imati svi Cresani. Tu bih svakako spomenuo i važnost brenda Marriott koji nam sada otvara globalnu prisutnost i zbog čega ćemo uspješno podići predsezonu i posezonu na otoku, izjavio je vlasnik Nikola Avram.

Nikola Avram

Državni tajnik Pende istaknuo je pak kako su ovakvi projekti nasušno potrebni hrvatskom turizmu. “Ovo je ono što protežiramo, ovo je poslovna priča koja se nije okrenula prema državi nego su je investitori sami realizirali. Cresu i Hrvatskoj treba još ovakvih sadržaja, stoga čestitam svima koji su zaslužni za ovaj velebni projekt, a mi kao resorno ministarstvo bit ćemo vam uvijek na usluzi”, izjavio je državni tajnik Pende.

Novi resort  The Isolano Autograph Collection na Cresu ima 49 prostranih, elegantno uređenih soba u pet kategorija, dva vanjska grijana bazena, beach bar, dvoranu za evente, nekoliko različitih gastro lokacija, kao i moderan wellness i SPA centar, a goste će posebno oduševiti ekskluzivan pristup plaži, samo nekoliko koraka od njihovih soba.

Dizajn pak evocira autentični jadranski šarm pa tako ovaj hotel sadrži kamen s otoka Brača, pažljivo uklopljen u arhitekturu i dekor, kako bi gosti od samog trenutka dolaska osjetili povijest i tradiciju cjelokupnog podneblja morske Hrvatske. Uređenje interijera potpisuje naša proslavljena dizajnerica Kristina Zanić.

Eksterijer hotela okružen je netaknutim krajolicima i skrivenim plažama te nudi izravan pristup obali i prekrasan pogled, a nalazi se na samo desetak minuta hoda od grada Cresa. Posebna pažnja posvećena je očuvanju tradicionalnog izgleda, gdje se osjeti venecijanski arhitektonski utjecaj koji je kroz stoljeća ostao prisutan na otoku.

Generalni mandžer Mario Ivić kazao je kako su hoteli pod brendom Autograph Collection poznati su po tome što pružaju jedinstvene doživljaje svojim gostima, čime se izdvajaju od standardiziranih luksuznih hotela. Oni spajaju vrhunski komfor s lokalnim karakterom, promovirajući kulturnu baštinu i autentičnost destinacije u kojoj se nalaze.

Što se tiče gastro ponude, svako jelo ‘slavi ‘vibrantnu kulinarsku baštinu Jadrana na čelu s Aleksandarom Kerekesom, talentiranim chefom, poznatom po inovativnim kulinarskim kreacijama i predanosti korištenju lokalnih sastojaka.