Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) usvojilo je Godišnji program rada HTZ-a za 2023. godinu, kao i prateći Operativni plan rada HTZ-a, priopćeno je iz Glavnog ureda HTZ-a.
Riječ je o dokumentima u kojima su navedene planirane aktivnosti u idućoj godini, a koje će biti usmjerene na daljnje pozicioniranje Hrvatske u vrh najpoželjnijih europskih destinacija. Snažnije promotivne aktivnosti provodit će se na bližim emitivnim tržištima Europe, ali i u SAD-u, dok se na dalekim tržištima planiraju provoditi kampanje za održavanje vidljivosti i prisutnosti Hrvatske.
“Pri kraju smo 2022. godine u kojoj smo, prema trenutnim pokazateljima, ostvarili 96 posto rezultata u noćenjima iz rekordne 2019. godine, odnosno tijekom koje smo se gotovo pa vratili na razine prometa iz predpandemijskog razdoblja. Očekujemo da će upravo iduća godina biti ta u kojoj će naša zemlja potvrditi brz i snažan oporavak hrvatskog turističkog sektora. Da bi navedeno i ostvarili provodit ćemo niz promotivnih aktivnosti s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao održive i kvalitetne destinacije visoke vrijednosti, odnosno s ciljem daljnjeg povećanja potražnje za hrvatskim destinacijama tijekom cijele godine”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Uz navedeno, članovi Turističkog vijeća usvojili su i Odluku o raspisivanju poziva za izbor strateških partnera za 2023. godinu gdje je planiran nastavak marketinške suradnje sa strateškim partnerima, odnosno turoperatorima i prijevoznicima koji u idućoj godini planiraju organizirane programe putovanja za Hrvatsku. Ovaj vid suradnje HTZ-a sa strateškim partnerima podrazumijeva provedbu zajedničkih promotivnih kampanja na inozemnim tržištima uz uključenost sustava turističkih zajednica sukladno njihovu interesu i mogućnostima.
„Godina koja je na izmaku bila je iznimno uspješna te smo se vratili na rezultate iz pretpandemijskog razdoblja, a u nekim pokazateljima smo ih i premašili. U pripremi za sljedeću godinu danas smo na sjednici usvojili Godišnji program rada i Operativni plan rada HTZ-a te donijeli važne odluke za raspisivanje ključnih javnih poziva kojima će se odrediti smjer naših marketinških i promotivnih aktivnosti u 2023. godini. Iznimno me veseli što ćemo sukladno našem cilju razvoja posebnih oblika turizma u sljedećoj godini još jače u fokus staviti gastronomiju te nastaviti s podrškom projektima za razvoj kulturnog, zdravstvenog, nautičkog, poslovnog i sportskog turizma. Naš strateški cilj je u sljedećem razdoblju Hrvatsku pozicionirati kao održivu i cjelogodišnju destinaciju. Krajem ovog tjedna u Zagrebu se održava godišnji skup ADAC-a, njemačkog autokluba koji ima više od 20 milijuna članova, na kojem ćemo dodatno predstaviti cjelogodišnju turističku ponudu našem najvažnijem emitivnom tržištu“, poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
Na sjednici su usvojene i odluke o raspisivanju Javnog poziva za odabir medijske agencije za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti, odnosno Javnog poziva za odabir PR agencije za izradu i implementaciju strategije te provođenje međunarodnih PR aktivnosti. Javni pozivi za agencije bit će objavljeni u narednim danima na mrežnim stranicama HTZ-a, a odnosit će se na aktivnosti na inozemnim tržištima u 2023. i 2024. godini uz mogućnost produljenja suradnje na 2025. godinu.
Članovi vijeća usvojili su i Odluku o odobrenju sredstava za domaćinstvo godišnjeg skupa ADAC-a, njemačkog autokluba koji broji više od 20 milijuna članova. Riječ je o ADAC Jahrestagung 2022., jednom od najvažnijih skupova u njemačkoj turističkoj branši na kojem, uz Upravu ADAC-a, sudjeluje i 200 agenata i direktora iz 18 regionalnih ADAC klubova iz cijele Njemačke. Skup će se održati u Zagrebu od 18. do 21. studenog 2022. u organizaciji Hrvatske turističke zajednice te uz potporu TZ grada Zagreba, dok će u sam program skupa biti uključeni i predstavnici regionalnih turističkih zajednica, odnosno klastera kako bi imali priliku razmijeniti informacije s čelnicima ADAC-a i predstavnicima najvećih njemačkih turoperatora.