Susret Slavonije i Podravine, zelene šume, vodeno bogatstvo, 16 gradova i općina, geografski položaj i element neočekivanog – sve to sadrži moderan i jednostavan logotip TZ Virovitičko-podravske županije
Turizam 21. stoljeća zahtjeva moderna rješenja. Takav je i novi vizualni identitet TZ Virovitičko-podravske županije predstavljen u prekrasnom Centru za posjetitelje Dvorac Janković u Suhopolju.
Novi logotip je moderan i jednostavan, a opet njime je sve rečeno. Osnovi znak i tipografija u zelenoj su boji, naglašavaju netaknutu prirodu, ekološki i odgovorni turizam, dok se jednostavnim natpisom Slavonija i Podravina definira novo ime destinacije, ali i njezina geografska pripadnost.
„Dinamični grafički element, asocira na prikaz izohipsa na geografskim kartama i prati oblik naše županije, a u isto vrijeme podsjeća na presječene godove drva i valove, implicirajući na veliko bogatstvo šuma i vodenih površina. Znak se sastoji od ukupno 16 linija i to ne bez razloga. Upravo je toliko gradova i općina u našoj županiji“, istaknuo je predsjednik TZ Virovitičko-podravske županije, župan Igor Andrović.
Poznata agencija Pro Media grupa koja potpisuje novo vizualno rješenje osmislila je i zanimljiv komunikacijski identitet inspiriran činjenicom da je Virovitičko-podravska županija još relativno neotkrivena destinacija, pa je svemu dodan element neočekivanog koji dodatno intrigira moderne putnike.
„Gosti na putovanju našom županijom ne očekuju toliko raznolikosti na relativno malom prostoru i uvijek su pozitivno iznenađeni obnovljenim dvorcima i kurijama na našoj Plemićkoj ruti, odličnom tradicijskom hranom, šumama na Bilogori i Papuku, rijekom Dravom, ambijentalnim selima i gradovima, bogatom baštinom. Stoga smo taj neočekivani moment željeli dodatno naglasiti sloganima Neočekivano lijepa, Neočekivano blizu, Neočekivano ukusna…“, zaključila je Martina Jakelić, direktorica TZ Virovitičko-podravske županije.