Nakon što su američki zračni prijevoznici United Airlines i Delta uveli izravne linije iz New Yorka prema Dubrovniku, s osam letova tjedno, rezultati su odmah postali vidljivi. U ovom su trenutku Amerikanci, izuzev domaćih turista, najbrojniji gosti najjužnijeg hrvatskog grada, u kojem u prosjeku odsjedaju četiri dana.
Delta i United do kraja rujna u Dubrovnik planiraju dovesti 30.000 turista, a grad je u dosadašnjem dijelu godine zabilježio 12.800 dolazaka i 41.000 noćenja turista iz SAD-a.
Dubrovčani su na privlačenju gostiju iz SAD-a krenuli raditi još u veljači, kada je započela promotivna kampanja na 1705 ekrana u 73 zračne luke diljem Amerike. Promotivni film u trajanju 30 sekundi emitirao se svakih sat vremena i pretpostavlja se da ga je vidjelo oko 35 milijuna ljudi.
Prema podacima iz sustava eVisitor, Dubrovačko-neretvansku županiju je od početka godine do danas posjetilo 187.000 turista koji su ostvarili 894.000 noćenja, što predstavlja rast od 47 posto u dolascima i 68 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje protekle godine. Najviše noćenja ostvarili su gosti iz Poljske (125.000) i Slovenije (87.000).