Zagrebačka pivovara osmislila je prvu hrvatsku mobilnu aplikaciju za odgovorno konzumiranje alkohola – RAZMISLI kako bi na jednostavan način i uz pomoć moderne tehnologije ukazala vozačima na važnost umjerenog konzumiranja alkohola. Stalne poražavajuće statistike potaknule su Zagrebačku pivovaru, kao vodeću domaću pivovaru, da napravi inovativan iskorak u primjeni pametnih telefona i pojača svijest javnosti, posebice mladih vozača koji ujedno najviše koriste napredne aplikacije, o neprihvatljivosti konzumacije alkohola i vožnje te opasnostima koje iz toga proizlaze.
Naime, u istraživanju Zagrebačke pivovare više od 35 posto ispitanika je upravljalo motornim vozilom jednom ili više puta pod utjecajem alkohola, a većina njih, čak 59 posto, nije odustalo od vožnje nakon konzumacije alkohola. U situacijama kada ipak ne žele voziti, većina poziva taksi ili bliskog prijatelja koji nije pio. Porazno je pak kako je čak devet posto sudionika istraživanja navelo kako su bili žrtva prometne nesreće, skrivljene pod utjecajem alkohola. Također, zabrinjavajući podaci MUP-a pokazuju kako su u prvih 10 mjeseci ove godine vozači pod utjecajem alkohola prouzročili 3 659 prometnih nesreća, od čega 67 prometnih nesreća sa smrtno stradalim te 1 455 prometnih nesreća s ozlijeđenim osobama. Također, najviše vozača koji su upravljali vozilom pod utjecajem alkohola imali su između 18 i 34 godine.
U izradi aplikacije RAZMISLI, u Zagrebačkoj pivovari su stoga željeli naglasiti nekoliko funkcionalnosti za testiranje sposobnosti korisnika prije upravljanja vozilom, u slučaju konzumacije alkohola. U aplikaciji se stoga nalazi okvirni kalkulator procjene razine promila u krvi, s obzirom na profil koji svaki korisnik napravi za sebe. Tu je i rubrika „pozovi prijevoz“ za promoviranje sigurnog prijevoza, taksija ili svog odabranog vozača (designated driver), omogućujući korisnicima brzi poziv najbližim prijateljima ili taksija, bez dodatnog biranja iz imenika u telefonu. Aplikacija također ima i zanimljivu igru „testiraj svoje vještine“ koja vrlo brzo pokazuje pamćenje i reflekse korisnika. Naime, upravo oslabljeni refleksi mogu biti pogubni za sigurnost u prometu, naročito u slučaju konzumacije alkohola, a jednostavna igra u aplikaciji korisnicima već nakon nekoliko poteza ukazuje na njihovu brzinu reakcija, čak i u tako jednostavnim zadacima kao što su oni u aplikaciji.
Prilikom predstavljanja mobilne aplikacije RAZMISLI, voditeljica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, Tina Puhalo Grladinović je istaknula: „Kao lider na hrvatskom pivarskom tržištu svjesni smo da imamo, ne samo odgovornost, nego i obvezu biti vodeći i u poticanju odgovornog i umjerenog konzumiranja alkohola. Pokrenuli smo prvu kampanju o odgovornoj konzumaciji alkohola RAZMISLI, a s trendovima i tehnološkim navikama korisnika ucrtali smo novi smjer našeg odgovornog poslovanja i promišljanja. Glavna ideja aplikacije je korisnika, na određeni način, šokirati i osvijestiti o mogućim posljedicama vožnje pod utjecajem alkohola, posebice mladih vozača.“
Zagrebačka se pivovara pozicionirala kao prvi i vodeći glas odgovornog konzumiranja alkohola u Hrvatskoj još 2008. godine kada je pokrenula prvu kampanju s ciljem promicanja odgovorne konzumacije alkohola RAZMISLI. Nova mobilna aplikacija je nastavak strategije Zagrebačke pivovare kao predvodnika u trendovima na ukazivanju važnosti odgovornog ponašanja svakog vozača, od osobnih automobila do motocikala i bicikala.