Nacionalna udruga obiteljskih malih hotela pokreće novi brend u hrvatskom turizmu. Eco zeleni hoteli odgovaraju na sve veće potrebe suvremenih putnika o ekološki prihvatljivom smještaju
Obiteljski mali hoteli pokretači su novih turističkih trendova u Hrvatskoj. Iako ih ima tek oko 400, od čega ih je više od 200 učlanjeno u Nacionalnu udrugu, postali su jedan od najpoznatijih brendova s vrhunskom personaliziranom uslugom, a mnogi od njih rade 365 dana u godini. Unatoč velikim posljedicama koji je pandemijska kriza ostavila na njihovo poslovanje, odlučili su se za veliki iskorak na hrvatskoj turističkoj sceni. Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela kreira novi nacionalni brend Eco zeleni hoteli.
Obnovljivi izvori energije, ušteda energije i vode, zelena nabava, lokalna hrana, poslovanje bez opasnih kemikalija, uz dodatne aktualne module sigurnost i covid free…, samo su neki od preduvjeta prestižne eko oznake, koja ovisno o razini održivog poslovanja može biti srebrna, zlatna ili platinasta. I ovo se neće dogoditi preko noći. Pred Nacionalnom udrugom obiteljskih malih hotela nije lagan zadatak, no vrlo su optimistični i već su krenuli s prvim edukacijama članova.
„Nakon edukacije, slijedi ciklus investicija koji će trajati najmanje dvije godine pa bismo prve eko zelene obiteljske i male hotele mogli imati već početkom 2023. Zeleno poslovanje postalo je nužnost ne samo zbog zahtjeva naših osviještenih gostiju za ekološki prihvatljivim smještajem, nego i zbog velikih ušteda za hotelijere. A što je iznimno važno, na ovaj način dajemo svoj doprinos dekarbonizaciji planete“, ističe Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela.
Podsjetimo, Europska unija do 2030. namjerava smanjiti izlučivanje štetnih plinova za najmanje 55 posto, što je ispod količine stakleničkih plinova koje se izlučivala 1990., a do 2050. Europa se obvezala postati ugljično neutralni kontinent. Hoće li u tome uspjeti ovisi o svima nama, poručuju iz Nacionalne udruge.