Aminess hoteli i kampovi ponosni nositelj certifikata Poslodavac Partner

Poticajna i ugodna atmosfera, profesionalnost, prijateljstvo i usmjerenost na individualne potrebe samo su neke od riječi kojima zaposlenici opisuju Aminess hotele i kampove, a sad je stigla i službena potvrda da se uistinu radi o poželjnom poslodavcu. Naime, struka je prepoznala Aminessovu izvrsnost u upravljanju ljudskim potencijalima te je ova poznata hotelska tvrtka postala nositelj prestižnog Certifikata Poslodavac Partner. Primarna svrha certificiranja je prepoznavanje i isticanje onih organizacija koje kvalitetno upravljaju ljudskim resursima i zadovoljavaju visoke standarde te unapređuju poslovne rezultate i kvalitetu rada.

Aminess hoteli i kampovi zaslužili su certifikat Poslodavc Partner i to nakon značajnog postrožavanja procesa certificiranja i standarda što ovo priznanje čini još vrjednijim. Upravo u hotelu Aminess Maestral 7. veljače održana je dodjela nagrada, a u ime tvrtke certifikat je preuzela Gracijela Alessio, direktorica pravnih poslova Aminess hotela i kampova. „Izuzetno smo ponosni što smo postali nositelj prestižnog Certifikata Poslodavac Partner te ga doživljavamo kao vrijednu potvrdu visoke kvalitete naših procesa u području upravljanja ljudskim resursima. Kvalitetno upravljanje ljudskim resursima očituje se kroz partnerski odnos poslodavca i zaposlenih te predstavlja stratešku odrednicu ove kompanije. Zaposlenici su temeljni pokretači uspjeha i razvoja te predstavljaju našu odlučujuću konkurentsku snagu, a njihova profesionalnost, predanost i kreativnost čine Aminess brend sve jačim na zahtjevnom turističkom tržištu. Našu strategiju i vrijednosti   najbolje sažima krovni slogan koji nas opisuje, a to je: Lasting relations – Veze koje traju! Kako s našim gostima, tako i s našim radnicima“, istaknula je Gracijela Alessio, direktorica pravnih poslova Aminess hotela i kampova, prilikom primanja certifikata. Dodala je i da će nastaviti kontinuirano raditi na razvijanju zdravog, motivirajućeg i inovativnog radnog okruženja u kojem se zaposlenici osjećaju zadovoljno, cijenjeno i aktivno.

 

Naime, ono po čemu se Aminess ističe su izvrsni uvjeti koje nudi svojim zaposlenicima – mogućnost edukacija i usavršavanja, stimulativni dodatci na primanja, smještaj i topli obroci te briga o individualnim potrebama i interesima svakog zaposlenika. O tom prijateljskom odnosu sa zaposlenicima na svim razinama, poticajnom radnom okružju i ugodnoj atmosferi najbolje govore brojke – naime, više od 70 posto sezonskih zaposlenika vraća se u tvrtku.

„Iz vlastitog iskustva mogu potvrditi da je Aminess oduvijek brinuo o svojim zaposlenicima, ulagao u njih te ih nagrađivao za uloženi trud nudeći im prostor za razvitak. Naime, svoju sam karijeru ovdje započela kao pomoćni recepcionar, da bih postupno u skladu s osobnim razvitkom napredovala na mjesto recepcionara, potom voditelja recepcije do trenutne pozicije direktorice hotela. Uz svoj trud ovo mogu zahvaliti upravo Aminessu koji je uvijek pokazivao usmjerenost na svakog pojedinca i njegove individualne interese te na poticanje profesionalnog razvoja kroz niz edukativnih radionica i usavršavanja. Također, ovdje sam se uvijek osjećala kao da sam s prijateljima, a ne na poslu, a atmosfera i međuljudski odnosi oduvijek su mi bili glavni prioriteti prilikom odabira radnog mjesta“, izjavila je Tatjana Fernetich, direktorica hotela Aminess Laguna.

Tvrtka zapošljava 550 zaposlenika u visokoj sezoni, od čega 176 stalno zaposlenih i 44 stalna sezonaca, koji redovno sudjeluju u raznim edukacijama i programima usavršavanja, a unutar tvrtke razvijen je i sustav regrutacije novih djelatnika putem javnih natječaja.

Posebno je pohvaljena i praksa izrazitog poticanja dvosmjerne komunikacije zaposlenika i voditelja što se najbolje očitava kroz praksu ocjenjivanja neposrednog nadređenog od strane zaposlenika te potom prezentacije voditelja svoje ocjene uspješnosti timu. Važnost mišljenja zaposlenika je vidljivo i kroz redovito provođenje ispitivanja zadovoljstva i izlaznog intervjua.