U prekrasnom ambijentu Hotela Ambasador Opatija, prvog hrvatskog hotela s pet zvjezdica, 30. prosinca 2022. lansirane su i održane prve radionice realizirane u partnerskoj suradnji najznačajnije hotelske grupacije Liburnia Hotels & Villas autorice i vlasnice koncepta i branda WinEmotionby KT na temu “Otkrijte vinsku Hrvatsku”.
WinEmotionby predstavlja inovativnu platformu za iskustvenu afirmaciju vrijednosti hrvatskih vina u ukupnom turističkom proizvodu Hrvatske. Brend se sastoji od sastavnice Win +E + motion by KT: Win = osvoji + E + motion – pokret odnosno Emotion – emociju.
Vina najznačajnijih hrvatskih autohtonih i najrasprostranjenijih internacionalnih sorti iz svih vinskih regija Hrvatske osvajaju brojne prestižne nagrade na najutjecajnijim domaćim i međunarodnim ocjenjivanjima vina, što je dodatna potvrda izvornosti i kvalitete hrvatskih vina.
Autorica i vlasnica branda WinEmotionbyKT Karmela Tancabel, nakon više od 20 godina rada i iskustva u vinskom sektoru Hrvatske, osmislila je inovativnu i polivalentnu sadržajnu platformu kroz koju upravo vina Hrvatske stavlja u središte pozornosti, s ciljem jačeg integriranja značaja hrvatskih vina, autohtonih sorti, vinskih regija i impresivnih postignuća svakog vinara ponaosob, u doživljaj Opatije kao mondene i atraktivne “365 turističke destinacije”.
“Kroz 10 autorskih tema na hrvatskom, izvornom njemačkom ili engleskom jeziku predstavljam vina i vinare svih regija Hrvatske prema standardu kroz matricu i interaktivnu rubriku. U prvom ujedno i najkraćem dijelu radionica otkrivam sažete i pamtljive informacije o hrvatskom vinskom sektoru. U drugom, iskustvenom dijelu kušaju se vina prema matrici vinskih radionica koja predviđa rotaciju na svakoj poziciji u svakom ciklusu i svakoj temi koju obrađujem, pomno birajući vina za svaku poziciju i kroz sve cikluse, što sudionicima osigurava konstanto otkrivanje novih vina pojedine regije, sorte i vinara, a u trećem, interaktivnom dijelu dojmljiv sadržaj jamči vrhunski doživljaj svakog pojedinog vina, vinara odnosno regije iz koje vino dolazi, obogaćuje sadržaj destinacije i što je još važnije istaknuti, izravno utječe na afirmaciju hrvatskih vina u svijest globalnog potrošača. Samim time se kod ciljane publike potiče se i potražnja za hrvatskim vinima po povratku u svoja stalna prebivališta, a koja su ujedno i naša najveća emitivna turistička tržišta”, kaže Karmela Tancabel.
Prve dvije radionice održane su 30.12.2022. u hotelu Ambasador, u dvorani “Lovor” s koje se pruža predivan pogled na cijeli kvarnerski zaljev i opatijsku rivijeru.
Na radionicama je kroz 1. glavnu temu “Otkrijte vinsku Hrvatsku“ u dvije kategorije i dva termina predstavljeno 12 vina renomiranih vinara Hrvatske u kojim su sudionici uživali do zadnjih kapi.
Na prvoj radionici na 1. temu autorice “Otkrijte vinsku Hrvatsku“ s podnaslovom Croatia Lifestyle Wines doživljajno su predstavljena sljedeća vina:
- Stanzia, pjenušac, Arman Marijan Wines, charmat metode od baznog vina sorte Malvazija istarska iz Istre
- Pušipel Classic, berba 2021 vinarije Dvanajščak Kozol predviđene za poziciju mirno klasično vino autohtone sorte regije Bregovita Hrvatska,
- Graševina Trs No. 5 2021, vinarije Enosphia iz Feričanaca, predstavljajući graševinu u klasičnom izričaju sorte i regije Slavonija i hrvatsko Podunavlje.
- Teran 2021 vinarije Kozlović za poziciju predviđenu za najznačajniju autohtonu crnu vinsku sortu Teran iz Istre,
- Frankovka Vrhunska 2019 vinarije Iločki podrumi d.d. na poziciji za crno vino iz regije Slavonija i hrvatsko Podunavlje, koja nije autohtona ali se „udomaćila“ u gotovo svim vinogorjima kontinentalne Hrvatske, te
- Plavac Mali 2017, Syrtis, Vinogradi Volarević, za poziciju predviđene za promociju sorte Plavac mali, najznačajnije crne autohtone hrvatske sorte s međunarodnim uspjehom. Vino koje uzorito predstavlja i potencijal najmlađeg vinogorja Komarna u južnoj Dalmaciji.
Na drugoj radionici 1. teme “Otkrijte vinsku Hrvatsku“ podnaslova Croatian Premium Winemaker Wines, koja je održana na engleskom jeziku, predstavljena su vrhunska vina posebnog značaja za svakog pojedinog vinara, regiju i vinsku Hrvatsku.
Prezentirana vina:
- San Marino 2019, jedino vrhunsko pjenušavo vino od sorte Žlahtina, klasična metoda, vino posebne vrijednosti za vinara napravljeno od baznog vina najznačajnije autohtone sorte Kvarnera – Žlahtine, na poziciji iz vinske regije Istra i Kvarner
- Malvazija Selekcija 2020, vinarije Kozlović, na poziciji mirnog bijelog vina autohtone sorte Malvazija Istarska
- Pušipel Prestige 2019, vinarije Dvanajščak Kozol, na poziciji predviđene za mirno vino bijele autohtone sorte regije Bregovita Hrvatska,
- Graševina Tradition 2017, Vina Antunović, na poziciji za vino od sorte graševina, vino posebnog značaja za vinara, regiju i vinsku Hrvatsku, od najznačajnije i najrasprostranjenije „udomaćene“ internacionalne bijele sorte – graševina, ovaj put iznova iz regije Slavonija i hrvatsko Podunavlje,
- Plavac Mali Gold Edition 2016, Vinogradi Volarević, na poziciji vina najznačajnije crne autohtone sorte – plavac mali, posebnog značaja za vinara i regiju Dalmacija, te
- Traminac Principovac 2019, Iločki podrumi, na poziciji predviđene za mirno vino internacionalnih sorti posebne stilistike koje upečatljivo prenosi karakter vinara, položaja i regije iz koje dolazi.
“S veseljem gledam u nastavak suradnje s Liburnia Rivierea & Villas, ali i sa svim ostalim najznačajnijim nositeljima turističke ponude ali i glavnim pokretačima razvoja grada Opatije i opatijske rivijere, jer sam sigurna da vino jest, može i treba biti snažan gradivni element identiteta naše zemlje, na njenom putu ka boljoj afirmaciji njenih vrijednosti kao jedinstvene turističke, ali prije svega raznolike i elitne VINSKE destinacije, u svijest globalnog potrošača. Hrvatska vina i vinari s jedne strane ali i svi posjetitelji Opatije i naše zemlje, s druge strane, to zaslužuju”, izjavila je Tancabel.
Vino je proizvod odnosno senzacija koje snažno utječe na emocije, a emocije su glavni gradivni element motivacije.
Upravo zato WinEmotionbyKT, stavljajući VINO u centar pozornosti, i jest jedinstvena platforma koja kreiranjem doživljaja o i sa vinima i vinarima Hrvatske, osim višejezične sadržajne nadogradnje destinacije, zapravo stvara motivaciju i šalje snažnu pozivnicu za ponovni posjet Opatiji na novi WinEmotionbyKT doživljaj ili pak pozivnicu u otkrivanje neotkrivenih “dijelova” hrvatskog vinskog, kulturno-povijesnog i turističkog mozaika.