Arena Hospitality Group je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila rast s rekordno visokim konsolidiranim prihodima od 125,4 milijuna eura, što je povećanje od 12,6 milijuna eura (11,2%) na godišnjoj razini, a to je rezultat nastavka postupnog poboljšanja poslovanja u svim operativnim regijama.
Objavljeno izvješće predstavlja konsolidirane rezultate Arena Hospitality Group d.d. i ovisnih društava u svim zemljama u kojima posluje, odnosno u Hrvatskoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Srbiji i Austriji kao Grupe te pojedinačne rezultate poslovanja Arena Hospitality Group d.d.-a.
Operativna dobit prije amortizacije (EBITDA) iznosi 39,4 milijuna eura u usporedbi sa 35,0 milijuna eura u istom razdoblju prošle godine što je porast od 13%. Odličnim financijskim rezultatima prvenstveno su pridonijeli snažni rezultati ostvareni u Hrvatskoj tijekom ljeta, kontinuirani rast prihoda u gradskom portfelju u Njemačkoj i CEE regiji zajedno s optimizacijom troškova.
U Hrvatskoj su se ukupni prihodi povećali za 9,1% te su iznosili 93,9 miljuna eura (2023. – 86,1 milijuna eura). Povećanje prihoda dolazi iz svih segmenata poslovanja, uključujući kampove, apartmanska naselja i hotele, a najveći utjecaj imaju hoteli gdje su prihodi ukupno porasli za 17%, prvenstveno zahvaljujući Grand Hotelu Brioni Pula, A Radisson Collection hotelu, koji je nastavio profitirati od nedavnih ulaganja i radi tijekom cijele godine, te zahvaljujući ostvarenim prihodima u novootvorenom hotelu art’otel Zagreb. EBITDA je iznosila 32,1 milijuna eura (2023. – 30,2 milijuna eura) kao rezultat povećanja prihoda i smanjenja troškova.
„Poslovanje do kraja godine bit će u skladu s našim očekivanjima u svim našim operativnim regijama. Četvrto tromjesečje u godini obično je snažno tromjesečje u Njemačkoj i Mađarskoj, te glavnim gradovima Hrvatske i Srbije, dok se većina hrvatskih objekata na Jadranu zatvara. Zimska sezona za naš hotel u Austriji počinje početkom prosinca. S obzirom na trenutnu gospodarsku klimu, Grupa planira očuvati i poboljšati likvidnost, no ostaje predana podizanju standarda hotelskog i kamping portfelja kroz redovite investicijske projekte i rebranding kako bi se maksimizirale prilike, pripremila se za ulaganja u svim regijama i istražila nove mogućnosti rasta s visokim potencijalom u Hrvatskoj te Srednjoj i Istočnoj Europi“, izjavio je Reli Slonim, predsjednik Uprave Arena Hospitality Group d.d.
Značajno povećanje rezultata vidljivo je i u snažnom rastu RevPAR-a u svim regijama budući da je potražnja nastavila rasti u segmentu gradskih hotela, kao i odmorišnih objekata. Investicije u povećanje kvalitete objekata posljednjih godina poboljšala su ukupnu vrijednost ponude za goste i osigurali dobar temelj za nastavak kontinuiranog pozitivnog doprinosa na Grupu. Ukupni prihodi Grupe podržani su značajnim rastom RevPAR-a od 14% u Njemačkoj i 22% u CEE regiji, uglavnom kroz više razine popunjenosti koja se povećala za 13% u Njemačkoj (na 68,7%) te 34% (na 56,0%) u CEE regiji, a u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
Ulaganje u razvoj doprinijelo je dobrim rezultatima Grupe. Uspješnim ulaganjem kroz dvije faze te repozicioniranjem Arena Stoja Campsite, kamp je podignut na kategorizaciju od četiri zvjezdice. Arena Stoja Campsite drugu godinu zaredom je dobio prestižnu oznaku Croatia’s Best Campsites 2025, zajedno s kampovima Arena Grand Kažela i Arena One 99 Glamping. Od ove godine Arena Stoja Campsite među rijetkima u Istri i Hrvatskoj nudi i zimsko kampiranje, što ukazuje na prepoznatljivost koja je rezultat napora i kontinuiranih ulaganja u kampove.
Nakon nedavnog investicijskog programa repozicioniranja Arena Franz Ferdinanda Nassfeld i Park Plaza Budapest, zamijećeni su ohrabrujući trendovi u rastu popunjenosti, dok je bivši bivši Park Plaza Berlin Kudamm rebrendiran kao Radisson RED Berlin Kudamm, drugi hotel u Grupi sa Radisson RED brandom.
Grupa je snažno likvidna, i bez povećanja kamata povezanih s dugom te bez novog refinanciranja, novčani tok Grupe ostaje u skladu s očekivanjima uzimajući u obzir zahtjeve za financiranjem promjena u radnom kapitalu zbog sezonske prirode dijela svog poslovanja. Društvo je također usvojilo program otkupa dionica 13. rujna, što je nastavak stalnih nastojanja da poveća vrijednost za dioničare i poboljša likvidnost dionica.