Identitet branda Geberit, koji se kontinuirano razvijao posljednjih godina, dobio je međunarodno priznanje. Design Zentrum Nordrhein Westfalen prije gotovo 30 godina prvi je put dodijelio nagradu Red Dot za izvanredan dizajn proizvoda.
Danas je nagrada Red Dot jedna od najznačajnijih i najprestižnijih svjetskih natječaja za dizajn, s više od 18 000 prijava svake godine, koje podnesu dizajneri, tvrtke i organizacije iz više od 70 zemalja. Nagradama se ne predstavljaju samo proizvodi, već i brendovi te komunikacijski projekti.
U najnovijem Red Dot Design Yearbooku, nagrada za Geberitovu strategiju brenda objašnjena je na sljedeći način: “Geberit je 2015. godine preuzeo finsku Sanitec Grupu s različitim markama kupaonske keramičke opreme, koje su sve pretežno bile usmjerene na B2C tržište. To je značilo premještanje Geberita u B2B2C segment, jer se sada moralo doći i do krajnjih korisnika. Postojeća poslovna filozofija ‘Know-how Installed’ jasno se odnosi na Geberitovu stručnost iza zida – B2B pozicija koja je ostala nepromijenjena. Međutim, u B2C segmentu Geberit se usredotočio na kombinaciju dizajna i funkcionalnosti kako bi se izdvojio od konkurencije”.
Nova poslova filozofija za ciljne skupine dizajnera interijera i krajnjih korisnika je “Design Meets Function”.