HTZ: Uspješna promocija Hrvatske kao destinacije poslovnog turizma u srcu Pariza

Foto: HTZ

U Parizu je u četvrtak održana specijalizirana MICE radionica kako bi se uspostavila poslovna suradnja hrvatskih i francuskih turističkih subjekata, a Hrvatska promovirala kao atraktivna destinacija poslovnog turizma, izvijestili su u petak iz Hrvatske turističke zajednice.

Radionici održanoj u prostoru Les salons Hoche, u neposrednoj blizini Trijumfalne kapije i Elizejskih poljana, odazvao se maksimalan broj hrvatskih subjekata, među kojima su brojne specijalizirane DMC agencije, ali i brojni hotelski lanci.

“Veseli nas veliki interes francuskog tržišta za segment poslovnog turizma Hrvatske. Upravo takav format radionica na kojima se spajaju predstavnici hrvatske i francuske turističke industrije predstavlja kvalitetan način prezentacije svega onoga što Hrvatska ima za ponuditi u poslovnom turizmu”, rekla je direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica.

Naglasila je kako je prednost poslovnog turizma u tome što se  putovanja odvijaju tijekom cijele godine, a potrošnja takvih gostiju je dva i više puta veća.

“Ne treba zaboraviti ni transfer znanja kao produkt brojnih poslovnih skupova te vrlo često korištenje premium ponude i usluga. Hrvatske kongresne destinacije imaju vrlo razvijenu infrastrukturu za manje i srednje poslovne skupove, a za incentive putovanja idealne su gotovo sve hrvatske destinacije“, dodala je.

Potencijale poslovnog segmenta na razini destinacija zainteresiranoj su javnosti u sklopu radionice predstavili Kongresni i incentiv odjeli Opatije, Dubrovnika i Zagreba, čime je na francuskom tržištu po prvi put predstavljena cjelovita MICE ponuda Hrvatske.

Uz rekordan broj hrvatskih sudionika, radionica, koja je održana u suradnji Kongresnog odjela HTZ-a i Predstavništva HTZ-a u Francuskoj, privukla je i 60-ak najznačajnijih francuskih agencija specijaliziranih za ovaj segment, kao što su EGG, Eventeam, Overcome, Phenomene, Xplore, The blue Yellow i dr.

Specifičnosti hrvatske MICE ponude francuskim partnerima predstavljene su i putem digitalne brošure s jedinstvenim QR kodom i pregledom cjelokupne poslovne ponude Hrvatske.

Predstavljen je i dio hrvatske eno-gastronomske scene pa su tako, osim promotivnih materijala, brošura i hrvatskih suvenira, MICE buyeri dobili i nagrađivano istarsko maslinovo ulje, a održana je i degustacija kvalitetnih vina različitih vinskih regija Hrvatske.

Iz HTZ-a su podsjetili da su francuski turisti tijekom 2022. u Hrvatskoj ostvarili gotovo 40 posto više dolazaka i noćenja u usporedbi s prošlom godinom, čime su se i značajno približili trendovima iz 2019.

Ako ne bude značajnijih poremećaja na tržištima, u idućoj se godini očekuje dostizanje predpandemijskih brojki s francuskog tržišta, priopćili su iz HTZ-a.