Hrvatske tvrtke iz segmenta premium turizma održale 700 sastanaka s agentima na sajmu International Luxury Travel Market
Vodeći svjetski događaj za portfolio luksuznog turizma – International Luxury Travel Market (ILTM) u Cannesu – u opsežnom programu promocije i umrežavanja okupio je 2100 agenata iz više od 75 zemalja. Pojedinačna tvrtka tijekom sajma održi oko 70 jedan-na-jedan sastanaka s agentima. Na ILTM-u ove godine sudjeluje 11 hrvatskih tvrtki iz premium segmenta, što je dvostruko više nego prošle godine. Sudjelovanje tvrtki na sajmu organizirala je Hrvatska gospodarska komora, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom.
“Nastupom na ILTM-u želimo pozicionirati Hrvatsku na svjetskoj karti premium turizma. Kroz cijelu ovu godinu posvetili smo se praćenju trendova u okruženju. Kompetitivno tržište konstantno nas motivira za modernizaciju kako bismo se bolje uklopili u suvremeni kontekst i popratili globalna kretanja u putovanjima. Uz to smo posvećeni poticanju unaprjeđenja kvalitete u svim segmentima i djelatnostima turizma. Ovaj sajam jedna je od aktivnosti kojima osluškujemo tržište i gradimo temelje za osnivanje Zajednice premium turizma HGK koja će biti podrška tvrtkama u razvoju i promociji ponude premium turizma Hrvatske”, rekla je Andreja Vukojević, direktorica Sektora turizma i Službe za marketing i komunikacije HGK.
ILTM okuplja međunarodnu turističku zajednicu. Spaja sve vrste luksuznih putničkih iskustava – od najetabliranijih brendova u industriji do pionira u premium ponudi. Tijekom četiri dana sajma zakazano je sveukupno više od 82 tisuće B2B sastanaka.
“U okolnostima potpunog oporavka poslovnih putovanja u Francuskoj, Hrvatska se međunarodnoj turističkoj publici u Cannesu predstavlja kao destinacija premium i luksuzne ponude. Prema nedavnom istraživanju gotovo 90 posto organizatora poslovnih događanja u Francuskoj planira organizirati poslovni event u inozemstvu, a Hrvatska ima sve pretpostavke za još značajnije dolaske u segmentu MICE turizma. Sajam u Cannesu pruža savršenu priliku i idealno mjesto za pozicioniranje naše zemlje na svjetskoj karti luksuza s posebnim naglaskom na klijente koji izuzetno cijene gastronomiju, kulturne znamenitosti i prirodnu baštinu. Hrvatska uživa sve bolju poziciju na francuskom tržištu što potvrđuju i sami agenti koji ističu kako naša zemlja nudi zaokružen turistički proizvod”, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.
Prilike za izgradnju i obnavljanje veza s organizatorima putovanja, kustosima i agencijama iz cijelog svijeta u Cannesu traži 11 hrvatskih brendova: Le Meridien Lav Split, Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa / Hilton Imperial Dubrovnik, Royal Hotels & Resort Dubrovnik, Katarina Line Cruises and Tours Croatia, Esplanade Zagreb Hotel, Hilton Hotels Zagreb, Lošinj Hotels & Villas, Elite Travel Premium Experiences, Globtour Event Croatia, Marinus Beach Hotel Croatia, Leonidas Travel. Riječ je o premium hotelima i putničkim agencijama specijaliziranima za goste veće platežne moći.
“Sudjelovanje na sajmu ILTM predstavlja izuzetnu priliku za nas, budući da okuplja ključne sudionike luksuzne putničke industrije. Očekujemo susrete s brojnim agentima iz ovog segmenta, što otvara nove poslovne horizonte i pruža priliku za uspostavu vrijednih poslovnih odnosa. Promocija našeg novog brenda – Elite Travel Premium Experiences na ovom sajmu predstavlja dodatan bonus, a uvjereni smo da će dugoročno rezultirati značajnim uspjesima. Radujemo se prilici da podijelimo svoje visoke standarde s globalnom publikom te da nastavimo graditi našu reputaciju kao vrhunske destinacije za putovanja visokog ranga”, rekla je Silvia Veramenta, Business Development Manager iz tvrtke Elite Travel.
HGK organizira sudjelovanje hrvatskih tvrtki na sajmu industrije luksuznih putovanja 7. put, točnije od 2017. godine. Ove godine na sajmu sudjeluje više od 7 tisuća stručnjaka u segmentu luksuznih putovanja iz više od 95 zemalja.