Julius Meinl: Ulaganje u edukaciju je ulaganje u budućnost

Tvrtka Julius Meinl organizirala SCA Barista Skills trening za svoje zaposlenike – visoko cijenjeni trening u svijetu kave

Coffee Skills Program svjetski je priznati program edukacije krovne asocijacije u svijetu kave Specialty Coffee Association (SCA). Tvrtka Julius Meinl organizirala je SCA Barista Skills trening za sve svoje prodajne predstavnike u Hrvatskoj, s ciljem unapređenja kvalitete usluge prema svojim kupcima. Cjelokupni program edukacije se sastoji od šest modula s tri razine. Samo tri osobe u Hrvatskoj su certificirani SCA treneri te mogu izdavati diplome. Dvoje od njih zaposlenici su tvrtke Julius Meinl Hrvatska.

”Ovo je velika vrijednost za nas. Iskoristili smo ovaj ”tihi” period za edukaciju, kada su ugostiteljski objekti bili zatvoreni. Svi naši prodajni predstavnici, njih više od 40, prošli su SCA Barista Skills Trening i svi su uspješno položili tečaj i dobili certifikat. U sklopu ovog modula uče se osnovna znanja – o kavi kao biljci, uzgoju kave, vrstama, načinu branja, metodama obrade, prženju, s naglaskom na pripremi kave i osnovnim barističkim vještinama. Uče se osnove rukovanja aparatom za kavu, mlincem, pravilna priprema espressa i napitaka s mlijekom na bazi espressa. Ubacili smo i elemente osjetilnog prepoznavanja i ocjenjivanja kave tzv. cupping, što je dodatno obogatilo trening”, rekao je Ivan Škarika, Hotel & KA Manager Julius Meinl Hrvatska i certificirani SCA trener.

Cilj ulaganja u edukaciju prodajnih predstavnika je prenijeti znanje ugostiteljima. Naši prodajni predstavnici su obučeni i kvalificirani, pravi znalci o kavi te za to imaju potvrdu renomirane asocijacije, dodao je Škarika. Očekivani rezultat je poboljšana kvaliteta kave kao napitka, za što su potrebna posebna znanja i vještine.

”Iznimno nam je drago što smo ugostitelje pomogli sa 750 tisuća besplatnih šalica kave i olakšali im da prebrode ova izazovna vremena. I to s našom vrhunskom 100% arabika Julius Meinl Supreme kavom, prvim UTZ certificiranim proizvodom koji smo predstavili u Hrvatskoj. Proizvod Supreme UTZ je dio naše globalne kampanje „Columbian Heritage Project“, na koju smo posebno ponosni, kojom podržavamo male proizvođače kave na kolumbijskim plantažama kave, a potrošačima nudimo vrhunsku kvalitetu”, izjavila je Katarina Zekić, direktorica Julius Meinl Hrvatska.