Brend koji je redefinirao domaću street food scenu sada se širi izvan granica Hrvatske. Koykan, hrvatski lanac restorana prepoznatljiv po svojoj globalno inspiriranoj kuhinji i modernom pristupu poslovanju, kreće u ekspanziju na ključna europska tržišta. Do kraja 2026. u planu je otvaranje 15 novih restorana u Njemačkoj, Austriji, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Sloveniji i Hrvatskoj.
Riječ je o ambicioznom, ali jasno strukturiranom planu koji se temelji na desetljeću iskustva, preciznoj lokacijskoj analitici i već potvrđenom poslovnom modelu. Restorani se otvaraju u urbanim središtima s visokom frekvencijom prometa, dok franšizni pristup i digitalizirana operativa omogućuju brzu skalabilnost.
Nova faza rasta traži nove modele financiranja
Kako bi podržao ovu fazu širenja, Koykan je među prvim domaćim brendovima koji koristi tržišne modele financiranja koji su do sada bili rezervirani uglavnom za velike sustave. Tvrtka je odlučila dio kapitala potrebnog za širenje osigurati putem korporativnih obveznica.
Ovaj korak predstavlja promjenu paradigme, ne samo za Koykan, već i za cjelokupni pristup financiranju razvoja domaćih brendova. Iako izdavanje obveznica još uvijek nije uobičajena praksa na hrvatskom tržištu, upravo ovakav model jedan je od ključnih načina prikupljanja kapitala u SAD-u i razvijenim zapadno europskim gospodarstvima.
Više od hrane, poslovni model s vizijom
Koykan je od početka poslovanja spojio pristupačnost s kvalitetom prehranom. Brzi servis, pametna digitalna rješenja i operativna učinkovitost samo su dio formule koja omogućuje da svaki novi restoran vrlo brzo dosegne profitabilnost. Upravo zato, otvaranja se ne temelje na procjenama, već na jasnim pokazateljima prometa i potrošnje.
„Ovo nije startup model. Mi radimo s podacima, ne s predviđanjima. Otvaramo restorane isključivo na lokacijama s provjerenim prometnim potencijalom, što omogućava povrat investicije unutar dvije godine“ naglašava Boro Milivojević, osnivač i direktor Koykan lanca.
Transparentno, dugoročno i otvoreno
U sklopu financijske strategije, svi detalji vezani uz izdanje obveznica, kao i odgovori na najčešća pitanja, dostupni su na službenoj web stranici. Interes građana je već prepoznat, osobito jer se radi o instrumentu koji je dostupan svakome s OIB-om u Republici Hrvatskoj.
Koykan ne obećava već otvara.
I dok se mnogi još pripremaju za ekspanziju, ovaj hrvatski brend već je na putu prema tržištima diljem kontinenta, gradeći sustav koji jasno pokazuje da domaća ideja, uz prave alate, može rasti van granica Lijepe Naše.
Više informacija, kontakt i prijavnica dostupni su na službenoj stranici: www.koykan.com/obveznice