Lavazza sedmu godinu zaredom službena kava Wimbledona

Wimbledon se održava od ponedjeljka 3. srpnja do nedjelje 16. srpnja 2017., a tijekom ta dva tjedna na 60 lokacija Lavazza će postaviti više od 200 aparata za kavu. Lokacije uključuju 13 barova i restorana, prostorije za korporativne goste, sobe za medije te prostorije za igrače i suce.

Ove će se godine ljubiteljima tenisa poslužiti milijun šalica izvorne talijanske kave, na wimbledonskim terenima i u redovima, dok čekaju ulazak.  Kako bi vodeća svjetska tvrtka za proizvodnju kave Lavazza na najbolji način obilježila novo trogodišnje partnerstvo s Wimbledonom, ovogodišnji Globalni ambasador u Wimbledonu bit će teniska legenda Andre Agassi.

Komercijalni i medijski direktor AELTC-A Mick Desmond izjavio je: „All England Lawn Tennis and Croquet Clubu iznimno je zadovoljstvo što će Lavazza i dalje biti Službena kava Wimbledona i iduće tri godine. Također nam je drago što će se pobjednik Wimbledona Andre Agassi vratiti u All England Club kao Lavazzin Globalni ambasador.“

Osim Agassija, tijekom proteklih godina mnogi su pobjednici i stručnjaci bili Lavazzini ambasadori; od Pata Casha i Gorana Ivaniševića do Caroline Wozniacki i Thanasija Kokkinakisa. I ove je godine tako – veliki se Andre Agassi pridružio Lavazzi kao Globalni ambasador na sva četiri Grand Slam turnira.

O Lavazzi

Ova je talijanska tvrtka osnovana 1895. godine u Torinu te je u vlasništvu obitelji Lavazza već četiri naraštaja. Među najvećim su svjetskim proizvođačima kave. Ova grupacija posluje u više od 90 zemalja kroz podružnice i distributere, a 60% svojih proizvoda izvozi. Lavazza zapošljava oko 3000 ljudi, a 2016. godine ostvarila je promet veći od 1.9 milijardi eura.

Lavazza je osmislila koncept blendinga – spajanja vrsta kave iz različitih zemljopisnih područja – te je on i dalje važna značajka većine tvrtkinih proizvoda. Lavazza više od 25 godina proizvodi i prodaje aparate za kavu u kapsulama i razne druge proizvode. Prvi je talijanski proizvođač koji je ponudio kavu u kapsulama.

Lavazza je prisutna u svim segmentima ponude: u onoj za dom, izvan njega i iu uredu, uvijek usredotočena na inovacije, nove tehnologije i sustave. Lavazza razvija svoj brend partnerstvima koja odgovaraju njezinom internacionaliziranom pristupu – u svijetu sporta prisutna je na teniskim Grand Slam turnirima, a u svijetu umjetnosti udružila se s prestižnim muzejima poput Guggenheima u New Yorku, Peggy Guggenheim Collectiona u Veneciji i Ermitaža u Sankt Peterburgu.